איך לכתוב מאמר לקידום אורגני? 5 טיפים מעולים שיקפיצו אתכם למעלה

כל מה שהעסק שלך צריך באינטרנט
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on telegram
מי שרוצה להתברג למקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל חייב לעסוק בקידום אתרים. ישנן שיטות ואמצעים שונים לקידום אתרים, כאשר ניתן לחלק אותן לקידום אורגני וקידום ממומן.

במסגרת מאמצי הקידום האורגני מקובל מאוד להיעזר בשירותים של כתיבת מאמרים עבור האתר. המאמרים מסייעים לקדם את האתר במנועי החיפוש, אך חשוב גם לעשות אותם בצורה הנכונה. איך לכתוב מאמר לקידום אורגני? להלן 5 טיפים מעולים שיקפיצו אתכם למעלה.

איך לכתוב מאמר לקידום אורגני – טיפים לכתיבת מאמרים:

  • מטרת המאמר  בשביל לכתוב מאמר בצורה הנכונה, אנו קודם כל צריכים לשאול את עצמינו מהי מטרת המאמר; לדוגמה זהו יכול להיות מאמר אשר מטרתו לשכנע את הלקוח לשכור את שירותי העסק שלנו או לרכוש מוצר מסוים. על מנת שהמאמר ישיג את המטרה הזו, אנו צריכים להסביר מי אנחנו או מהו המוצר, ולהביא טיעונים משכנעים לטובת העסק או טובת המוצר.
  • טענה מרכזיתעכשיו כאשר אנו יודעים מהי המטרה של המאמר, אנו צריכים להתבסס על טענה מרכזית.  אנו שואפים שהקורא יבין, יפנים ויקבל את הטענה המרכזית של המאמר; זהו האמצעי בעזרתו נשיג את מטרת המאמר.
  • חלוקה לוגית של המאמרהמאמר נסוב סביב טענה מרכזית, אך יש צורך להביא את הקורא להבנת הטענה ואת הנימוקים השונים; לכן יש צורך במבנה לוגי מסודר, אם המאמר אינו מציג את הנושא בצורה מסודרת הקורא לא יבין. לצורך כך יש לחלק את המאמר לכמה פרקיםפסקת פתיחה המציגה את הטענה המרכזית, פסקאות נוספות התומכות או מוכיחות את הטענה המרכזית ולבסוף פסקת סיכום החוזרת על עיקרי הדברים ואולי אף מכוונת את הקורא בצורה מודעת לבצע פעולה על סמך הטענהלדוגמה פסקת הפתיחה יכולה לטעון שעישון מזיק לבריאות, לאחר מכן פסקאות המוכיחות טענה זו ופסקת הסיכום הקריאה להפסקת העישון.
  • התמקדות בעיקרהפסקאות השונות צריכות להציג טענות התומכות בטענה המרכזית של המאמר. כאן חשוב להתרכז בעיקר ולא להוסיף מידע ממעגלים רחבים יותר שאינם באמת רלוונטיים ועלולים להסית את הדעת. אם לדוגמה נושא המאמר הוא בחירת תנורי אפייה, אין צורך להכניס מתכונים לעוגות אל תוך המאמר.
  • כותרת המאמרכאשר אתם מתחילים בכתיבת מאמרים אתם יודעים מהו הנושא, אך זוהי אינה כותרת המאמר. השאירו את הכותרת לסוף. כאשר הטקסט מוכן תוכלו למצוא את הכותרת המתארת אותו בצורה הטובה ביותר. לדוגמה נושא המאמר יכול להיותהסרת שיער“, אך הכותרות יכולות להיות שונות : מי צריך הסרת שיער; הסרת שיערממה להיזהר; טיפים להסרת שיער

שימוש בעקרונות אלו בעצם מעניק לכם תבנית המאפשרת לצקת לתוכה תוכן וליצור מאמר ברור אשר יתרום למען השגת המטרה. אך בהחלט יש מקום ליצירתיות, וניתן להשתמש גם בתבניות אחרות, בתנאי שהן מצליחות להעביר את המסר בצורה נכונה. למשל מאמר יכול להסביר נושא מסוים, כמו כיצד לתקן בעיות במחשב, אך מטרת כתיבת מאמרים תבוא דווקא בפסקת הסיום אשר תסכם את כל מורכבות הנושא ותמליץ לקורא דווקא לוותר על ניסיונות לתקן את המחשב ותכוון אותו לפניה לשירותי מעבדה מקצועיים. וכך תדעו איך לכתוב מאמר לקידום אורגני.

אם אתה רוצה ללמוד עוד קידום אתרים, תוכל לקרוא כאן.

Reader Interactions

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

כל מה שהעסק שלך צריך באינטרנט
איך לכתוב תוכן לקידום אתרים

איך לכתוב תוכן לקידום אתרים כמו שגוגל אוהבת – ולהגיע למקום הראשון

אם אתם רוצים לבנות היטב קהל טוב ואיכותי לאתר שלכם, עליכם להיות חכמים יותר עם התוכן שאתם מציגים בו. אחד האתגרים הגדולים איתם מתמודדים בלוגרים ומשווקי תוכן הוא כתיבת תוכן שמותאם במיוחד למנועי חיפוש, ובכל זאת ימשוך גם אנשים.

הגדלת כמות כניסות לאתר

10 טיפים להגדלת כמות הכניסות לאתר שלכם

אחת המטרות החשובות ביותר לבעלי עסקים המפעילים אתר לעסק שלהם, היא להגדיל את כמות הכניסות לאתר – טראפיק. התמקדות בהגדלת כמות הכניסות מרחיבה את החשיפה של העסק שלכם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים באינטרנט ויוצרת הזדמנויות רבות להמרת גולשים חדשים.