חברות בניית אתרים מובילות בישראל – הטופ 3

בתקופה אחרונה קמו לא מעט חברות המתמחות בבנייה ועיצוב אתרים, אך יחד עם זאת קשה יותר לבחור חברה לבניית אתרים שאפשר לסמוך עליה שתעשה עבודה טובה ומקצועית ואכן תבנה לכם אתר בדיוק כפי שאתם רוצים.
חברות לבניית אתרים

מתלבטים בין חברות לבניית אתרים? כדי שיהיה לכם אתר בנוי ומעוצב היטב, עליכם לעבוד עם הטובים ביותר. לכן ריכזתי עבורכם את הרשימה הזו של מיטב חברות לבניית אתרים ועיצוב באינטרנט בענף כאן בישראל, כך שתוכלו לחפש מתוך הטובים ביותר ולמצוא את הסוכנות המתאימה ביותר עבור החברה שלכם.
חברות אלה ישקלו כל דבר בתהליך העבודה שלהן, החל מתבנית ופלטת הצבעים ועד הניווט באתר, כדי ליצור עיצוב אתר שמושלם עבור העסק שלכם. הם יתקשרו אתכם בכל שלב בדרך כדי להבטיח שהאתר נראה ומרגיש כמו המותג שלכם.

בניגוד לחברות דיגיטל העוסקות במגוון רחב של שירותים, חברות פיתוח אתרים לרוב מתמחות בעיקר בפיתוח עצמו, ולא מציעות שירותים מקיפים כמו גרפיקה, כתיבת תכנים, שיווק, ועוד. אולם, מצאנו שגם החברות המומלצות מבחינתנו לפיתוח כיום גם הן מציעות שירותים דומים (דארונט, פול פאוור).

אוקי, מוכנים? אז הנה הטופ 3 חברות לבניית אתרים בארץ:

במקום הראשון – Creatix

כשהתחלנו לחשוב על חברות לבניית אתרים הטובות ביותר בישראל, ישר קריאטיקס קפצה לנו לראש. הינה בית תוכנה מוביל המתמחה בפתרונות אינטרנט, במסחר אלקטרוני, במובייל ובממשקי משתמש. הם ממוקמים בתל-אביב, קיימים כבר משנת 2000 ויש להם מוניטין מעולה. 

מוצר הדגל של קראיטיקס הינו מערכת מודולוס – המנוע מאחורי חלק ממערכות המסחר האלקטרוני הגדולות והעסוקות בישראל. המערכת נבנתה בדגש על קלות השימוש וגמישות בהתאמה לצרכי הלקוח ומאפשרת לו לנהל את המסחר האלקטרוני באתר שלו.

קריאטיקס גם מתמחה בבניית אפליקציות למובייל iOS ו-אנדרואיד, והיא ידועה כחלוצה בארץ בשימוש בטכנולוגיית Flutter – טכנולוגיה חדשה מבית גוגל. עד כה חברה שרצתה לפתח אפליקציית Native נאלצה לפתח 2 גרסאות שונות לחלוטין עבור כל מערכת הפעלה (אנדרואיד ו- IOS). הטכנולוגיה החדשה של גוגל מאפשרת לבנות גרסת מובייל לשתי מערכות ההפעלה עם גרסת קוד אחת, ובכך לחסוך עד 60% מכמות הקוד הנדרשת להרמת מוצר לאוויר מבלי להתפשר על ביצועים. כך בעצם, קריאטיקס מציע מחיר משתלם יותר לבניית אפליקציות.

מבין לקוחותיהם תוכלו למצוא את: Royalty, סינמה סיטי, הוט, LG ונוספים.

השירותים שהם מציעים:

אפיון UX/UI, עיצוב, פיתוח, מובייל, מסחר אלקטרוני וקידום.

אתר: https://www.creatix.co.il/

במקום השני – דרונט (Daro-net)

דרונט דיגיטל , מקבוצת Menahel4U היא אחת מכמה חברות לבניית אתרים הגדולות בישראל. היא מובילה בתחום בניית אתרים בטכנולוגיות מתקדמות וניסיון אשר נצבר הודות לבניית אלפי אתרים. החברה פועלת משנת 1999, ודואגת כל הזמן לשכלל את יכולותיה לניהול אתרים על פי הדרישות החדשות בשוק ואלו המגיעות מיזמים ובעלי אתרים.

דרונט דיגיטל מציעה ללקוחותיה חבילת שירותים כוללת הנותנת מענה לכל הצרכים האינטרנטיים במקום אחד. החברה מספקת שירותי תכנון ובנייה של אפליקציות, וניהול פרויקטים באינטרנט כגון אתרי תוכן, חנויות מקוונות,  מערכות סחר, אתרי שירות ועוד. 

חבילת השירותים כוללת עיצוב אתרים, קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), ניהול קמפיינים לפרסום (PPC), כתיבת תוכן שיווקי, העלאת תכנים, אירוח אתרים, אבטחת מידע, גיבויים, תחזוקה, סליקה מקוונת, ממשקים למערכות ניהול והנהלת חשבונות… בקיצור, הכל מהכל!

אחד היתרונות שלה הינם שהיא באמת עונה על כל הצרכים של בעלי העסקים, מעבר לבניית אתר או חנות אינטרנטית – ייעוץ עסקי, תמיכה ומתן שירותים תומכים, קידום ושיווק באינטרנט, סיוע בתפעול שוטף של האתר, הזנת תכנים מקצועית וכדומה. א

מבין לקוחותיהם תוכלו למצוא את עיריית תל אביב, ניופאן, האופרה הישראלית ונוספים.

השירותים שהם מציעים:

דרונט מספקת שירותי בניית אתרי תוכן, בניית אתרי סחר (חנויות אונליין), ממשקים למערכות מידע, שירותי עיצוב אתרים, קידום אתרים במנועי חיפוש, אירוח אתרים, תחזוקה לאתרי אינטרנט, בניית אתרי וורדפרס, ייעוץ עסקי ועוד. מבין עשרות חברות בניית אתרים שבדקנו, היא בהחלט ראויה להיות ברשימה שלנו.

אתר: https://www.daro-net.co.il/

לבנות אתר לעסק

במקום השלישי – פול פאוור

פול פאוור היא חברת בניית אתרים ופורטלים הפועלת משנת 2005. החברה הוקמה ע"י ז'אק שטרית, יזם ואוהב אינטרנט וותיק, מומחה טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ושיווק באינטרנט. ז'אק הקים את פולפאוור ב 2005 לאחר כ-7 שנות ניסיון במשרות פיתוח ושיווק בחברות אינטרנט מובילות וגדולות מאוד בישראל וביניהן וואלה!.

החברה מתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט מתקדמים ברמת גימור גבוהה ובהתאמה אישית, עם דגש מרכזי על נושא שיווק וקידום אתרי אינטרנט (SEO/SEM) תוך כדי שמירה על ממשק אתר קל וידידותי (UI) וחווית משתמש (UX) חיובית המניעה את הגולש לפעולה רצויה. 

יחד עם זאת, בדומה להרבה חברות לבניית אתרים ומשרדי דיגיטל, פולפאוור מספקת כיום פתרון שיווק דיגיטלי 360°: קידום אתרים, ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ואינסטגרם, פרסום באוטבריין וטאבולה ועוד…

מדובר בחברה שעומדת בסטנדרטים הכי גבוהים הן מבחינה מיתוגית ועיצובית והן מבחינה טכנולוגית ושיווקית. יחד עם זאת היא מספקת ללקוח ליווי אישי צמוד צעד אחר צעד לאורך כל שלבי הפרויקט. 

כיום פול פאוור מפתחים בסביבה הכי מתקדמת ועכשווית של מייקרוסופט, דוטנט 4.5 עם MVC4 עם MsSqlServer 2012 יחד עם כל היתרונות של Ajax, Jquery, Html5 ופתרונות מתקדמים נוספים בפיתוח סביבת לקוח. ערך המוסף העצום ביותר שלה נמצא בשילוב בין בניית אתרים ברמת גימור גבוהה מאוד יחד עם בסיס מושלם לקידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש בכלל ובגוגל בפרט.

מבין לקוחותיהם תוכלו למצוא חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות בתחומן, לדוגמה: קבוצת חג'ג', Lenox ועוד..

השירותים שהם מציעים:

מבין שרותי החברה תמצאו – שירותי בניית אתרים, שירותי בניית פורטלים (אתרים בסדר גודל עצום), מיתוג חברות ועסקים באינטרנט, פיתוח מיזמים בינלאומיים, הקמת דפים ועמודי נחיתה, קידום אתרים אורגני בגוגל, ניהול תקציבי פרסום בגוגל, פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב ועוד…

אתר: https://www.fullpower.co.il/

אם אתה רוצה לדעת כמה עולה לבנות אתר וורדפרס, תוכל לקרוא עוד כאן.

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892