תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

איך לבחור חברה לקידום אתרים ב-2021, מבלי ליפול בפח

חברה לקידום אתרים

כיום, דירוג עמוד או אתר אינטרנט, זו משימה הרבה יותר קשה ממה שהייתה לפני 10 שנים, 5 שנים, ואפילו שנתיים. חברה לקידום אתרים יכולה להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי להתמודד עם המתחרים שלך. לא רק שהתחרות קשה יותר, גם השינויים התמידיים באלגוריתם של גוגל, הופכים את הדירוג למאתגר יותר.

בתור בעל עסק, לעקוב אחר כל השינויים האלה ולעדכן באופן קבוע את האתר שלך זה דבר שכנראה אין לך זמן אליו. במקרה הזה כנראה שתצטרך להיעזר בחברת קידום אתרים מקצועית.

לפני שאמשיך, נגדיר במהירות מה היא חברה לקידום אתרים?
חברה מקצועית המסייעת לך להשיג דירוג טוב יותר במנועי החיפוש. אם אתה שוכר את החברה הנכונה, היא יכולה לעזור לך להכניס כמויות של תנועה לאתר שלך ולעסק שלך.

אז איפה מוצאים חברות בתחום קידום אתרים? הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לחפש:

1. מדיה חברתית – המדיה החברתית ממלאת כעת תפקיד עצום בתהליך הגיוס, ומסייעת לעסקים לגייס המון כישרונות. אם אתה מחפש חברה מהטובות ביותר ב- SEO, תוכל למצוא אותו בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק. בפייסבוק יש המון קבוצות רלוונטיות, בדיוק בשביל זה. חפש למשל: 'חברת SEO', 'קידום אתרים' וכו', תצטרף לאותן קבוצות ופרסם בהן פוסט עם כל הפרטים של מה שאתה מחפש.

2. שאל את גוגל- לרוב החברות לקידום אתרים יש אתרי אינטרנט, ואם הם באמת מה שאתה מחפש, אתרי האינטרנט שלהם אמורים להופיע בדירוגים הגבוהים ביותר בגוגל עבור מילות המפתח שלהם. אז אם אתה מחפש חברה לקידום אתרים, חיפוש בגוגל יכול לעזור לך מאוד.
אם אתה רוצה מישהו שממוקם באזור שלך, אתה יכול פשוט לחפש בגוגל "חברת קידום SEO + האזור שלך" כדי להשיג תוצאות רלוונטיות של החברות הטובות ביותר בקרבתך.

כיצד חברה לקידום אתרים יכולה לעזור לעסק שלך?

אז איך חברה לקידום אתרים יכולה לעזור לעסק שלך? קידום אתרים הוא תחום ענק שנוגע כמעט בכל חלקי השיווק האינטרנטי. הנה השירותים שכל חברה חייבת לדעת לעשות: 

מחקר מילות מפתח

אחד מעקרונות היסוד של קידום אתרים הוא מחקר מילות מפתח. מציאת מילות חיפוש שמשתמשים מזינים במנועי החיפוש כשהם רוצים למצוא משהו. גילוי מילות המפתח המשמשות לחיפוש המוצרים או השירותים שלך הוא קריטי בכדי לקדם את האתר שלך.

אסטרטגיית תוכן

אסטרטגיית תוכן כוללת תכנון כל התהליך הדרוש ליצירת תוכן. זה כולל, בין היתר:

1. מחקר מילות מפתח
2. הבנת כוונת המשתמש
3. יצירת כותרות מותאמות
4. קביעת סוגי תוכן מתאימים
5. בחירת הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום התוכן

פיתוח אסטרטגיית תוכן הוא המפתח להפוך את התוכן שלך לכזה שמדורג טוב, במיוחד במרחב רווי בתוכן בנושאים דומים.

יצירת תוכן

חלק בלתי נפרד נוסף מ- SEO הוא יצירת תוכן, ולא סתם תוכן אלא תוכן SEO.  זה דורש ידע במיקום נכון של מילות מפתח, בנייה ועיצוב תוכן טוב, כתיבה בטון המועדף על הקהל שלך ועוד המון. חברה לקידום אתרים טובה, תדע בדיוק מה התוכן שלך צריך. 

בניית קישורים

מלבד תוכן, היבט קריטי נוסף של קידום אתרים הוא בניית קישורים. הסיבה לכך היא שמנועי חיפוש משתמשים בקישורים כדי להעריך את סמכות התוכן והאתר עצמו. ככל שדף אינטרנט סמכותי יותר, כך מנועי החיפוש מדרגים אותו גבוה יותר. 

אסטרטגיה מוצלחת כוללת בניית קישורים רלוונטיים בשלושה מישורים:

  • קישורים פנימיים – אלה קישורים בין תכנים בתוך האתר שלך וחשוב לבחור אותם בצורה אסטרטגית.
  • קישורים יוצאים – אלה קישורים לאתרים אחרים הם וחשובים מאוד, אך אם עושים את זה לא נכון, אתה יכול לקשר למתחרים שלך, לאתרים בעלי סמכות נמוכה, או אפילו לאתרי ספאם.
  • קישורים נכנסים – אלה קישורים המקשרים לאתר שלך, ומנועי החיפוש רואים בהם קולות אמון באתר שלך. האיכות, ולא הכמות, היא המפתח כאן.

חברות טובות לקידום אתרים יודעות גם את החשיבות שבניטור פרופיל הקישור הנכנס שלכם. זה חשוב מכיוון שקישורים נכנסים 'רעילים' עלולים להשפיע לרעה על ה- SEO שלך. בניית קישורים גוזלת המון זמן ודורשת המון ידע על סוג הקישורים הנכון ביותר לאתר שלך. לכן, כדי לבנות קישורים שיעזרו לקדם את האתר שלך, כדאי להיעזר בחברה מקצועית.

חברה לקידום אתרים

איך לבחור חברה לקידום אתרים שהיא באמת טובה?

העסקת חברה טובה לקידום אתרים יכולה להיות עסק קצת מסובך – מכיוון שהלקוח לא מכיר את התחום במרבית המקרים – זה כמעט בלתי אפשרי עבורו להעריך במדויק את היכולות, האמינות והמקצועיות של החברה מולו. כולם אומרים דברים דומים, כולם מבטיחים תוצאות ושירות מעולה – אבל המציאות יכולה להיות שונה. עליכם לדעת בעצמכם איך להעריך בצורה אובייקטיבית את החברה שעימה אתם בוחרים לעבוד בכל הקשור לקידום אתרים אורגני:

1. תוצאות ועבודות קודמות – אין ספק שזהו הכלל החשוב ביותר. עליכם לדרוש לראות לקוחות אחרים ואת המיקומים שלהם, ואף לבקש שהתחום יהיה דומה לשלכם. תשאלו שאלות בנוגע לאיך הלקוח הספציפי הזה הצליח. שימו לב שבתחומים שונים – קיימת תחרותיות שונה, ולכן יש להתייחס לזה בהתאם (להיות מקום ראשון בביטוי כמו "נגר בבית שאן" זה קל מאוד לעומת ביטוי כמו "ביטוח חיים".) לחברה מקצועית, שמתמחה בקידום אתרים אורגני צריכים להיות לקוחות רבים במיקום 1 ובעמוד ה1.

2. התחייבות לטווח ארוך –  חברה שבטוחה בביצועים שלה, לרוב לא תבקש מכם התחייבות לטווח ארוך כלשהו (לפחות זו הנטייה כיום) או לא מעבר לשלושת החודשים הראשונים. הסכם עבודה הוגן ופייר, לדעתי, הו שהעבודה עם החברה הספציפית ממשיכה בהתאם לתוצאות ולביצועים (לעלייה במיקומים). הרבה חברות לקידום אתרים אורגני בישראל גם נוהגות בצורה דומה.

3. ותק מוכח – קידום אתרים אורגני ו-SEO, בניגוד לתחומים אחרים בדיגיטל כמו בניית אתרים או עיצוב גרפי – הוא תחום שדורש שנים רבות של ניסיון. הסיבה היא, שגוגל משתנה כל הזמן (האלגוריתם משתדרג ועוד הרבה דברים קורים). לחברה לקידום או למקדם שלא התעסק בתחום למעלה מ-3 שנים כנראה אין אותה ראייה רוחבית, והיכרות מעמיקה עם גוגל וה"שגעונות" שלה. ניסיון של כמה שנים זה חשוב מאוד.

4. עלויות נלוות – חברות שונות לקידום אתרים מתמחרות בצורה שונה את שירותי הקידום שלהן. חשוב לקרוא את כל האותיות. בנוסף לעבודת הקידום השוטפת שמוטלת על החברה/פרילנסר עימו אתם עובדים, ישנן הוצאו עבור קניית קישורים, כתיבת תכנים, אופטימיזציה לאתר, שיפור מהירות האתר, ועוד. חשוב לשאול ולהבין את כל העלויות טרם תחילת העבודה.

5. התחייבות למיקומים – התחייבות למיקומים ראשונים בגוגל פחות נפוץ היום מבעבר. היום, החברות השונות והמקדמים מבינים שקשה לצפות את גוגל ולהבטיח ללקוח שיהיה במקום ראשון בביטוי מסויים. במידה וחברה לקידום אתרים אורגני אכן מתחייבת לכם למיקומים – זה בסדר, אבל תוודאו שזה מעוגן וכתוב בהצעת המחיר/ההסכם שלכם. לרוב, תמצאו סעיף אחד או יותר שמסירים את האחריות המשפטית, או אחריות כלשהי, מקיום ההבטחה הזאת.

מדוע כדאי לשכור חברה לקידום אתרים, ולאו דווקא פרילנסר?

למרות התועלת שמביאים פרילנסרים לקידום אתרים, יש פעמים שלא תרצה ללכת בדרך הפרילנסרים. במקרים האלה עדיף שתעסיק חברת קידום אתרים.

הנה מספר דוגמאות למקרים כאלה:

– כשהצרכים של האתר שלך, חורגים מהיכולת של פרילנסר. לדוגמא, אם ברצונך לבצע קמפיין מקיף לדף, או לכל האתר שלך ייתכן שתצטרך (בין היתר): אסטרטג תוכן, כותב SEO ועורך.
– תבדוק היטב את צרכי ה- SEO שלך ותקבע אם היקף העבודה ניתן לניהול על ידי אדם אחד או שסוכנות תטפל בו טוב יותר.
– כשאתה זקוק לשירותי קידום אתרים שונים עדיף לך ללכת בדרך הסוכנות. הסיבה לכך היא שלסוכנויות יש מיומנויות שונות בהון האנושי שלהן, ואפשר לטפל בכל צרכי ה- SEO שלך תחת קורת גג אחת. ככה הקמפיין SEO שלך יהיה יעיל ומגובש יותר.

חשוב להבין שלסוכנות יש את כל המשאבים (האנושיים והטכנולוגיים) הדרושים לביצוע פרויקטים במהירות ובאיכות גבוהה. בסוכנות יש בקרות איכות ואולי הכי חשוב הוא העובדה שאם פרילנסר חולה או משהו אחר מונע ממנו לעבוד, הפרויקט שלך יכול להיות מושהה ללא הגבלת זמן. בסוכנות, לעומת זאת, יש מספר עובדים ואתה לא תלוי באדם אחד.

בפוקס מדיה, אנחנו מצליחים לקדם עשרות לקוחות למקום הראשון בגוגל, כולל את עצמנו (חפשו "חברה לקידום אתרים" ותראו איפה אנחנו ממקומים ). אם אתם רוצים לקבל ייעוץ בחינם והצעת מחיר לקידום אורגני עבור העסק שלכם – צרו עימנו קשר כבר היום!

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892