תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

איך להימנע מבחירת חברה לבניית אתרים חובבנית

כשזה נוגע להקמת אתר האינטרנט הכי טוב ויעיל לעסק שלכם והנוכחות שלכם באונליין, אסור לכם להתפשר.
חברה לבניית אתרים

זה לא משנה עד כמה התוכן שיש לכם, מעניין ונראה טוב, האתר שלכם עשוי להיכשל בתפקידו – לעזור לעסק שלכם לצמוח, בגלל בנייה חובבנית ועיצוב גרוע של האתר ע"י חברה לבניית אתרים לא מקצועית.

כמו שאומרים, ובצדק, הרושם הראשוני הוא הרושם האחרון, כך קורה גם עם אתר האינטרנט שלכם מה שהופך את הבחירה בחברה מקצועית לעיצוב אתרים – לחשובה באמת. חברת עיצוב אתרים ממלאת תפקיד משמעותי בהגדרת קיומכם באינטרנט. לכן, החברה שתבחרו צריכה להיות בעלת הכישורים הנכונים כדי להביא את תוצאות העיצוב והפיתוח הטובות ביותר באינטרנט, לעסק שלכם.

אם כך, אתם בטח תוהים כיצד תוכלו לקבוע איזו חברה מתאימה לאתר שלכם ואיך אפשר בכלל לדעת מראש אם זו חברה חובבנית או מקצועית. ובכן, אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולהזכיר שמאחורי כל עסק מקוון מצליח, ישנה חברת עיצוב אתרים מכובדת וזה יעזור לכם בבחירה הטובה ביותר. 

הנה לכם רשימה של כמה מהאיכויות שיש לחברה לבניית אתרים מקצועית, שיעזרו לכם להימנע מאותם מלכודות חובבניות:

  • 1. גישה חדשנית ויצירתית:
    בימינו, זה שיש לכם אתר זה לא מספיק. אתם צריכים שהאתר שלכם יהיה ייחודי ומרשים כדי לקבל את תשומת הלב הרצויה. הקהל שלכם, שהם למעשה לקוחות פוטנציאליים, מוצפים באתרי אינטרנט שמספקים להם את אותו מוצר, או את אותם שירותים שאתם מציעים. לכן, אתם חייבים להתבלט. לפעמים אתר מרשים וייחודי, הוא הסיבה בגללה לקוחות יחליטו לעבוד אתכם ולא עם המתחרה שלכם.לכן, אל תסתפקו באתר שנראה ממוצע, במקום זאת נסו להשיג משהו גדול וטוב יותר. כדי לעשות זאת אתם חייבים חברה לבניית אתרים מקצועית ובעלת ניסיון. חברה כזו, תדע להציע לכם בדיוק מה שאתם צריכים.שתגיעו לפגישת ייעוץ עם חברה לבניית אתרים ותתארו לה מה אתם רוצים, חברה מקצועית תאמר לכם מה הכי טוב בשבילכם, תחפש לבנות לכם משהו חדשני שלא היה קודם ותנסה לפתח את הרעיונות שלכם יותר ויותר.חברה חובבנית לעומת זאת, תנסה לפשט את הרעיונות שלכם כמה שיותר, כי אין לה את המיומנות לבנות משהו ייחודי וחדשני. שימו לב להימנע מחברות כאלה!

 

  • 2. הצעת מחיר מפורטת:
    המחיר של האתר שלכם תלוי בהמון גורמים. לכן, המחיר עצמו הוא לא תמיד המדד להחליט אם חברה היא חובבנית או מקצועית. מה שכן עוזר מאוד להבין זאת, זו הצעת המחיר.

    הצעת המחיר שתקבלו צריכה להיות מפורטת ולהסביר במדויק כיצד האתר שלכם יפעל, מה הוא יכיל ואיזה שירותים אתם מקבלים מהחברה. וכמובן, מה העלות של כל דבר ומה הסכום הכולל. בשלב זה בדיוק אתם צריכים להיזהר מאנשי מכירות שיבטיחו לכם אתר מדהים רק כדי שתחתמו על הקו למטה. כשבפועל תקבלו אתר בסיסי עם פונקציונליות מוגבלת שאינו שווה אפילו חלק קטן ממה ששילמתם. בלי הצעה מפורטת שתגיד מה אתם אמורים לקבל,  לא תוכלו לעשות עם זה דבר.

    חברה לבניית אתרים מקצועית תספק לכם הצעת מחיר כזו. אם נתקלתם בחברה שלא מספקת לכם את זה, תחפשו חברה אחרת בלי לחשוב פעמיים!

מעוניינים לדעת כמה עולה לבנות אתר וורדפרס?

 

  • 3. אופטימיזציה למנועי חיפוש:
    חברה לבניית אתרים מקצועית חייבת להיות בקיאה באופטימיזציה של האתר שלכם למנוע החיפוש של גוגל. ברגע שעבודת הפיתוח והפן העיצובי הסתיימו, SEO אחראי להצלחת האתר שלכם. חברת פיתוח אתרים טובה תעסיק את אנשי המקצוע המיומנים לשיפור השיווק והחשיפה המקוונת של האתר שלכם.

    חברת אתרים חובבנית לעומת זאת, כנראה שלא תדע לעשות זאת או לפחות לא ברמה מקצועית ויעילה. חבל שתשקיעו זמן וכסף בחברה חובבנית שתבנה לכם אתר חובבני ואחר כך גם לא תדע לקדם לכם אותו. כנראה שתצטרכו לפנות לחברה נוספת שתעשה זאת ותוציאו לשם כך תקציבים נוספים.

 

  • 4. עיצוב חווית משתמש:
    מלבד יצירתיות, ייחודיות ומראה מרשים, דבר נוסף שחשוב מאוד ואף קריטי הוא האם קל ונוח למשתמש לנווט באתר שלכם. אין טעם שיהיה אתר שהוא אטרקטיבי בלבד, כי לא משנה כמה אטרקטיבי ויפה הוא יהיה, אם לגולש יהיה קשה ולא נוח לתפעל אותו, הוא לא יישאר זמן מה ובטח לא יחזור.

    כדי שאתר יהיה אתר מצליח הכל צריך להיות באיזון. חברה לבניית אתרים מקצועית, תדע בדיוק לעשות את האיזון הזה. אבל איך תדעו שהחברה שבדקתם היא אכן כזו? זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם.

    קודם כל, תסתכלו על האתר של החברה עצמה, האם הוא מרשים ומתבלט? האם הוא נוח לניווט ואתם מתמצאים בו בקלות? זה כבר סימן מעולה!
    שנית, עליכם לעבור על הפרויקטים הקודמים של החברה. כך תוכלו לדעת מה היכולות שלה, איזה עיצובים היא עשתה והאם באמת כל האתרים שבנתה הם בעלי חווית משתמש גבוהה.

 

  • 5. תיק עבודות אטרקטיבי:
    כל חברה לבניית אתרים שמכבדת את עצמה ומתגאה ביכולות שלה, תפרסם באתר שלה תיק עבודות שיכיל אתרים של לקוחותיה. עליכם להבין שתיק העבודות זו אחת הדרכים של החברה לשכנע אתכם להעסיק את שירותיה. לכן, זה חייב להיות נהדר מבחינת גרפיקה ועיצוב האתרים, יחד עם זאת, הוא אמור להמחיש את מגוון הניסיון הרחב שלה עם כמה חברות מבוססות בעולם. זו תהיה הוכחה טובה לאמינותם וכישוריהם.

    לעומת זאת, לחברה לבניית אתרים חובבנית לא בטוח שיהיה כלל תיק עבודות להציג לכם (אם כך, אל תהססו לחפש חברה אחרת!). אם יהיה לה תיק עבודות, הוא כנראה לא יהיה מרשים במיוחד. אז שימו לב שזו דרך מעולה לזהות חברה חובבנית.

 

  • 6. גישה ממוקדת לקוח:
    הכוונה בגישה ממוקדת לקוח היא שלכל לקוח מצוות איש קשר שאחראי להיות זמין ולדאוג, לעזור ולעדכן את הלקוח שלו.

    חברה מקצועית תדגול בגישה כזו, ראשית מפני שיש לה את היכולת להעסיק מספיק עובדים ולתת יחס ומענה אישי לכל לקוח. ושנית, כי היא חייבת לשמור על השם שלה. חברות מקצועיות ומוכרות נזהרות מאוד מלתת תחושה של מסחריות (בגלל שהן לרוב חברות גדולות) שעלולה להרחיק מהם לקוחות.

    חברה עם גישה ממוקדת לקוח היא בחירה אידיאלית מכיוון שהיא תיקח את האחריות המלאה של הפרויקט שלכם ותהיה זמינה עבורכם 24/7. השכרת שירותיה של חברה כזו לא רק יספק לכם את התוצאות הטובות ביותר, אלא גם יהפוך את כל התהליך הזה, שעשוי להיות ארוך ומייגע, לנעים וקל הרבה יותר.

 

  • 7. שירות אמין ואיכותי:
    השוק של היום מוצף בחברות לבניית אתרים מכל הצורות ומכל הגדלים. וכן, יכול להיות שיש הרבה חברות עיצוב ופיתוח אתרים שיבנו לכם אתר מרשים ומיוחד, אבל אנחנו בטוחים שתרצו ללכת דווקא עם זו המציעה את השירותים הכי איכותיים שיש.

    בסופו של דבר, בניית אתר לעסק שלכם זה תהליך שידרוש מכם זמן וכסף (לא מעט כסף). כדי להבטיח תמורה טובה לכסף שלכם ולא פחות חשוב- ביטחון, אתם צריכים לבחור את החברה שלוקחת אחריות מלאה על שירותיה, אשר בסופו של דבר תשקף את מהימנותה.
    חברה שמספקת לכם חוזה עבודה הגיוני והוגן ומאפשרת לכם להיות חלק בלתי נפרד לכל אורך התהליך.

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892