תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

איך לכתוב תוכן לקידום אתרים כמו שגוגל אוהבת – ולהגיע למקום הראשון

אם אתם רוצים לבנות היטב קהל טוב ואיכותי לאתר שלכם, עליכם להיות חכמים יותר עם התוכן שאתם מציגים בו. אחד האתגרים הגדולים איתם מתמודדים בלוגרים ומשווקי תוכן הוא כתיבת תוכן שמותאם במיוחד למנועי חיפוש, ובכל זאת ימשוך גם אנשים.
תוכן לקידום אתרים

בכדי להביא לשגשוג בעסק המקוון שלכם, לא מספיק פשוט "לכתוב תוכן". התוכן שלכם צריך להשיג שתי מטרות: ראשית, לפנות למשתמש הקצה (לקוחות פוטנציאליים, קוראים וכו ') ושנית, לפתור בעיה מסוימת. אבל, איך יוצרים תוכן לקידום אתרים העומד ביעדים אלה? איך יוצרים תוכן שעובד טוב עם גוגל וגם משכנע אנשים? זה מה שSEO קופירייטינג עוסק זו. אבל קודם נתחיל ב…

מה זה קידום אתרים?

כולנו יודעים מה קורה כשאנחנו מקלידים שאילתת חיפוש במנוע חיפוש – נקבל רשימה של תוצאות חיפוש הרלוונטיות למונח החיפוש שלנו.

דפי תוצאות אלה מופיעים כתוצאה מאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). על קצה המזלג, SEO היא שיטה לשפר את האפקטיביות של התוכן שלכם עבור מנועי החיפוש, על מנת לעזור לכך שידורג גבוה יותר מתוכן מאתרים אחרים הממקדים את אותם מונחי חיפוש.

צעד אחר צעד, אם כן, SEO זה כאשר אתם חוקרים מילות מפתח, בוחרים מילת מפתח מסוימת ושתמשים בהן כשאתם כותבים את התוכן שלכם.

גוגל קובעת את הרלוונטיות של הדף שלכם על ידי ניתוח התוכן שלו על סמך מספר גורמים, כולל היכן ובאיזו תדירות אתם משתמש במילים מסוימות באותה פיסת תוכן.

כל פוסט באתר שלכם הוא כמו דף אינטרנט מבחינת דירוג מנועי החיפוש ולכן תוכלו לבצע אופטימיזציה של כל פוסט באמצעות מילות מפתח ספציפיות למנועי חיפוש.

אם תרצו לדעת עוד על קידום אתרים אורגני לחצו כאן

אז כיצד להתחיל לכתוב מאמרים עם אופטימיזציה ותוכן לקידום אתרים כמו שגוגל אוהבת?

1. כתבו תחילה לקהל שלכם

זה נראה די קל, ובכל זאת חברות רבות כל כך מפרסמות תוכן מכל הסיבות הלא נכונות. כתבו תוכן הפונה לאינטרסים של קהל היעד שלכם או עונה על שאלותיהם. לא כל הפוסטים צריכים להתייחס למוצר או לשירות שלכם, אבל כולם צריכים להיות קשורים לתחום. תציגו את עצמכם ואת העסק שלכם כמומחה בענף על ידי כתיבת תוכן מעניין ואינפורמטיבי, ועש זאת טוב יותר מהמתחרים שלכם.

2. כותרות מפוצצות

יש לכם כמות מאוד קצרה של טקסט כדי ליצור רושם גדול מאוד. אז אל תזלזלו בכוחה של כותרת יעילה! כתבו כותרות ברורות, מעניינות אשר עושות שימוש במילות מפתח עשירות. בנוסף לכותרת נהדרת, ודא גם שתאורי המטא שלכם מעניינים ומרחיבים את נושא המאמר שלכם. קחו בחשבון שהכותרת ותיאור המטא שלכם הם אלו המופיעים בתוצאות החיפוש, אז גרמו להם להספר!

3. השתמשו בביטויים עשירים במילות מפתח

השתמשו בביטויים רלוונטיים ועשירים במילות מפתח גם בכל התוכן שלכם, כדי לאפשר לקוראים ולמנועי החיפוש לדעת על מה המאמר שכתבתם. אך יש להיזהר, מילות מפתח רבות מדי עלולות לגרום ל"עונשים" במנועי חיפוש עבור עומס במילות מפתח. בנוסף לשימוש במילות מפתח בכל גוף המאמר, נצלו תגיות בלוג על ידי תיוג של כמה מילות מפתח רלוונטיות.

4. בנו את המאמרים שלכם

תוכן לקידום אתרים במאמר שלכם עשוי להיות נהדר אך ניתן לאבד אותו בקלות בפורמט לא מסודר ולא יעיל. פירוק התוכן שלכם לפסקאות קטנות יותר עם כותרות מאפשר קריאה קלה שתשאיר את הקוראים שלכם מעורבים יותר.

5.שילוב תמונות

תנו למאמרים שלכם להתבלט בעזרת תמונות! אנשים הם חזותיים ונמשכים יותר לתוכן ויזואלי. הוספת תמונה המלווה את המאמר, תוביל לכך שהבלוג שלכם יעשה רושם טוב יותר.

6. הניעו וקדמו תוכן באמצעות מדיה חברתית

מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה שיכול לעזור להגדיל את טווח החשיפה של התוכן שלכם ולקדם שיתוף שלו לאחרים. פרסמו כל מאמר חדש באתרי מדיה חברתית ובפורומים, תוך שימוש בתיאורים מרתקים וקריאה לפעולה. מכיוון שהכוח של המדיה החברתית טמון בשיתוף, חשוב שיהין גם כפתורי שיתוף בכל אחד מהמאמרים באתר שלכם.

7. הטמיעו את Google Authorship

Google Authorship הוא דרך מהירה וקלה לקשור תוכן למחבר מסוים, כל מה שאתם צריכים זה חשבון Google+. כתוצאה מכך המאמרים שלכם יופיעו כקטעי טקסט עשירים בתוצאות החיפוש הכוללות את תמונת המחבר יחד עם כותרת המאמר. המחבר של גוגל נהדר לקידום אישי, אך יכול גם להגדיל את שיעור הקליקים למאמרים שלכם.

8. קידום בניית קישורים טבעיים

בניית קישורים עשתה דרך ארוכה מאז ימי קניית קישורים וחוות הקישורים, אך קישורים הם עדיין גורם דירוג חשוב מאוד עבור קידום האתר שלכם. קישור למאמרים או לאתר שלכם בפוסטים מבטיח קישור חזרה לאתר שלכם אם המאמר יאסף על ידי אתר אחר. אם אתם יצירתיים עם סוגים אחרים של תכנים כמו אינפוגרפיקה וסרטונים, הוספת קוד הטמעה באתר שלכם עוזרת לקדם שיתוף תוכן וגם מוסיפה קישור חזרה למקור. יצירת תכנים מעולים עוזרת להגדיל את המידתיות ואת הסבירות שאתרים אחרים יקשרו אליו, אז כוונו לאיכות!

9.עקבו אחר הפעילות שלכם

הישארו מעודכנים עם התוכן שלכם על ידי מעקב אחר המאמצים שלכם. גוגל אנליטיקס היא דרך קלה וחינמית למעקב אחר הצפיות בעמודים שלכם והזמן הממוצע שהוצא בדף. בדקו דברים כמו שיעור הקפיצה שלכם ושהות באתר שלכם כדי לקבל מושג כיצד משתמשים מתקשרים עם האתר לאחר שנחתו בו ונתקלו בתוכן שלכם. אם אתם רואים ירידה מסוימת בנתונים, זוהי אינדיקציה לכך שהתוכן שלכם לא היה רלוונטי למה שהגולשים חיפשו, או גרוע מזה, לא היה מעניין. כמו כן, התבוננו באינטראקציות החברתיות (שיתופים, לייקים וכו ') כדי לקבל מושג לגבי הוויראליות של הפוסט שלכם. רק התבוננות במדדים הפשוטים הללו יכולה לתת מושג טוב אילו קטעי תוכן מתקבלים ונאהבים כך שתוכלו לשכפל סוג זה של תוכן בהמשך הדרך.

אם תרצו לדעת עוד על קידום אתרים לחצו כאן

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892