תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

מדריך למציאת חברה לבניית אתרים בישראל 2022

החלטתם שאתם רוצים אתר לעסק שלכם, כל הכבוד החלטה מצוינת! אבל מה עושים עכשיו? אתם צריכים למצוא מי שיבנה לכם אחד כזה. אחד הדברים הקשים ביותר עבור בעלי עסקים רבים הוא השקת אתר חדש.
חברה לבניית אתרים

עליכם לקחת בחשבון הרבה דברים חשובים כשאתם בוחרים חברה לבניית אתרים שתבנה או תשווק את האתר של העסק שלכם (יש חברות שעושות גם וגם, ואפרט על כך בהמשך!).

קיימות המון חברות לבניית אתרים בשוק כיום ולכן המבחר הוא עצום וכך גם הקושי לבחור עם איזו חברה לעבוד. מה שעליכם לעשות הוא לנסות להבין איזו מהן מתאימה לעסק שלכם. בחירה נכונה של סוכנות שיווק דיגיטלי היא החלטה קריטית והחברה הנכונה יכולה לעיתים קרובות להביא לזינוק משמעותי בהצלחתו של העסק. 

אחרי הכל, האתר שלכם מהווה את הרושם הראשוני שיהיו ללקוחות פוטנציאליים רבים, הפנים של העסק. האתר שלכם הוא במידה רבה, אחד הגורמים מאחורי השאלה האם אנשים בוחרים לעשות עסקים אתכם או עם המתחרה שלכם.

לכן כל כך חשוב לבחור חברה לבניית אתרים שתעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם. הם גם יעזרו לכם להשיג את היעדים העסקיים שלכם, ובסופו של דבר יעזרו לעסק שלכם לצמוח לשלב הבא.

אז הכנתי מדריך קצרצר שיעזור לכם לקבל החלטה, אבל לפני כן, חשוב לציין – לכל עסק יש צרכים אחרים ומטרות שונות. לא כל מה שמתאים לעסק שאתם מכירים, בהכרח יתאים גם לכם!

אז יאללה מתחילים!

  • תסתכלו על עבודות קודמות

אחת הדרכים הכי טובות להחליט אם איזו חברה לבניית אתרים לעבוד, היא לבדוק את תיק העבודות שהיא ביצעה. 

בתחום בניית האתרים –
תסתכלו האם אתם אוהבים את העיצוב של האתרים? האם האתרים ריספונסיבים (מותאמים למכשירים השונים)? האם חווית המשתמש שלכם כגולשים טובה? מה הייתם משנים ומה הייתם מוסיפים? סמנו לכם את החברות שהכי אהבתם את העבודות שלהן ומשם תתקדמו. 

בתחום השיווק –
כלומר חברה שתקדם את האתר שלכם, עליכם לראות פרויקטים של שיווק שהחברה עשתה. תבקשו use case, כלומר – הדגמה המציגה את האינטראקציה בין משתמש הקצה למוצר או שירות. ה use case מסייעת לחברות טכנולוגיה להמחיש מוצרים ושירותים באופן יצירתי, תמציתי וחזותי. מדובר בדיאגרמת תהליכים המאפשרת להם להראות ללקוחות פוטנציאלים למה לצפות ולתוצאות שהם ישיגו.
כך תוכלו להבין טוב יותר את תהליכים העבודה ואת המוצר או השירותים שתקבלו במידה ותעבדו אם אותה חברה.

  • תסתכלו על ביקורות

דרך נוספת להבין טוב יותר האם חברת האתרים שאתם בוחנים, היא כזו שתרצו לעבוד איתה – היא התבוננות בביקורות. והכוונה בביקורות היא כמובן לא לביקורות שכתובות באתר החברה עצמו. כי שם תמצאו רק דברי שבח. אבל מחיפוש פשוט בגוגל: ' "שם החברה" ביקורות', תמצאו אתרים ופורומים שונים עם ביקורות על חברות לבניית אתרים מלקוחותיהם בעבר. 

תסתכלו מה אנשים כותבים, האם הם היו מרוצים, מה הפריע להם, מה העלויות שנלקחו מהם, וודאו שזה תואם את הצעות המחיר שקיבלתם וכו'

  • תבקשו המלצות אישיות

אחד היתרונות בעבודה עם חברה לבניית אתרים בישראל, הם שאתם יכולים לדבר בקלות עם לקוחות קודמים של החברה. כשאתם בודקים ומתלבטים בין כמה חברות, אל תהססו לבקש המלצות מלקוחות קודמים שלהן. תדברו עם אותם אנשים ותנסו לברר מה הייתה החוויה שלהם בתהליך העבודה עם אותה חברה. תשאלו כל שאלה שיש להם ונסו לקבל את מירב המידע שאתם צריכים, על מנת להגיע להחלטה מושכלת.

  • לבחור חברה לבניית אתרים מהסוג שאתם צריכים

כפי שציינתי בהתחלה, לכל עסק יש צרכים אחרים ומטרות שונות. לא כל מה שמתאים לעסק של חבר שאתם מכירים, בהכרח יתאים גם לעסק שלכם. המטרה היא לא למצוא את החברה הטובה ביותר לבניית אתרים, אלא למצוא את החברה המתאימה ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם. 

חברה מעולה לבניית אתרים שמתמחה בבניית אתרי תדמית, לא תוכל לבנות לכם אתר eCommerce באותה הרמה. לכן, חפשו חברה שבונה ומתמחה בסוג האתר שאתם צריכים, אם זה חנות eCommerce, אפליקציה, פלטפורמה או אתר תדמית.

לסיכום,

למצוא את החברה המתאימה לבניית האתר שלכם זו לא העבודה הכי קלה שיש לכם כבעלי עסק. אם אתם מתחילים בתהליך, העצה הטובה ביותר שלי היא להתחיל ולשאול. לשאול בעלי עסקים אחרים שעברו בדרך הזו כבר, שאלו אותם על חוויות בניית האתרים שלהם ועל החברות בהן השתמשו. כיוון שברצונכם להשתמש בחברה ישראלית, חפשו באינטרנט על ידי חיפוש Google "בניית אתרי ….." (סוג האתר שאתם צריכים: תדמית, איקומרס, פלטפורמה וכו'). הסתכלו באתרים של החברות המובילות, שימו לב לביקורות ובקשו המלצות. אם אתם רואים המלצה או ביקורת שמושכת את תשומת ליבכם, נסו לפנות לאותו אדם ובררו ממקור ראשון על חוויותיו.

אם אתם מחליטים שאתם אוהבים את מה שאתם רואים ושומעים, קבעו פגישה לשיחה עם מישהו בחברה על העסק הצומח שלכם. חברה לבניית אתרים טובה תהיה כנה אתכם ותאמר לכם במידה והם לא מתאימים לעסק שלכם ואולי יוכלו להמליץ ​​על חברה שמתאימה יותר.

בהצלחה!

אם תרצו לדעת כמה עולה לבנות אתר וורדפרס? תוכלו לקרוא עוד כאן

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892