תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

SEO קידום אתרים אורגני – 15 כלים מעולים

כבר שנים שאומרים שה- SEO (קידום אתרים אורגני) מת. כבר שנים שהאמרה הזאת לא נכונה בעליל - והיום כל עסק שיש לו אתר אינטרנט חושק להגיע למקום הראשון בגוגל - ולהינות מזרם של הגולשים האיכותיים ביותר - בחינם.
קידום אתרים אורגני

איזה עסק היה מתנגד לעוד לידים ולקוחות ממוקדים, בלי להשקיע בפרסום? ריכזנו עבורכם כמה כלים מעולים שאתם חייבים להכיר, ויעזרו לכם לעשות קידום אתרים אורגני לגמרי בעצמכם:

  1. Majestic – מדובר בכלי שממפה את האינטרנט כדי להביא לך את נתוני הקישורים הדרושים לך בכדי לשלוט בשוק שלך. אה יכול לבצע מחקר על האתר שלך ותוכל להפיק נתונים רבים כמו: התפלגות קישורים עפ"י IP, אנקור טקסט, מדינות, פייג'ראנק, שפות ועוד. כמו כן, ואף יותר חשוב – הכלי מאפשר לבצע מחקר גם על אתרים אחרים, כלומר תוכלו להשוות למתחרים שלכם. לגבי כל אתר בעולם תוכל לקבל את נתוני ה- Link Growth Profile שלו (קצב גידול הקישורים על ציר הזמן).
    מחיר: 79-399 דולר בחודש.
  2. Google Trends – כלי לחקר מילות מפתח. הכלי מאפשר להציג באופן גרפי את מגמת החיפוש של מחרוזת תווים מסוימת במנוע החיפוש 'גוגל', בחתך זמנים ובהשוואה לנפח החיפוש הכולל. כמו כן, מציג השירות פילוח של נתוני מגמת החיפושים בחתך של אזורים וערים בעולם. השירות מאפשר מחקר של פופולריות של מונחים שונים בקרב משתמשי האינטרנט ברחבי העולם בתקופות שונות. חשוב לציין שהכלי לא מציג נתונים אבסולוטים, אלא מגמות בלבד, ולכן אי אפשר להסתמך רק עליו כאשר מבצעים חקר מילות מפתח.
    מחיר: חינם.
  3. Linkdiagnosis – כלי המספק מידע על הקישורים הנכנסים לאתר שלכם או של המתחרים שלכם וכולל טקסט העוגן שממנו יוצא הקישור ואיכות הקישור. השימוש בכלי מצריך התקנת אפליקציה לפיירפוקס. לאחר ההתקנה ניתן לייצר דוח על הקישורים החיצוניים של כל אתר, כאשר עיקר הנוחות הוא באפשרויות הסינון – ניתן לסנן את הקישורים מהפייג'ראנק הכי גבוה לנמוך, לפי סוגי קישורים (תמונה או טקסט) ועוד.
    מחיר: חינם (ולכן כמות הלינקים שהוא מספק קטנה מכלים אחרים).
  4. SimilarWeb – כלי למחקר מתחרים. בהכנסת כתובת האתר הרצוי תקבלו נתונים אודות מספר מבקרים חודשיים, מקורות תנועה, מילות מפתח עליהן האתר מדורג, תנועה ממקורות חברתיים, נושאים המעניינים את המבקרים (בצורת ענן תגיות) ואתרים דומים לאתר. בכלי ישנה אפשרות – compare שמאפשרת להשוות בין אתרים. רצוי להשוות בין אתרים מתחרים באותו סדר גודל של האתר שלכם.
    מחיר: החל מ-199$ בחודש.
  5. Moz Pro – מציע מגוון כלי SEO. באנדל הכלים של מוז מתאים למי שלוקח את קידום האתר שלו ברצינות ומכיל פחות או יותר את כל מה שצריך בקידום אתרים אורגני. כולל כלי אנליזה לקישורים, כלי להצגת דירוגים, כלי להצגת קושי הקידום של מילות מפתח ובדיקת On Page של העמוד, כלי אנליזה לטוויטר ועוד. ניתן לעשות שימוש בכל יכולת הכלי בחינם לשלושים יום או לעשות שימוש חלקי בחלק מהיכולת שלו כמו למשל בדיקת קישורים נכנסים ללא תשלום.
    מחיר: 99$-599$.
  6. UberSuggest – מדובר בכלי לחקר מילות מפתח. הכלי מנפק רשימה של מאות מילות מפתח "זנב ארוך" על בסיס מילות המפתח שנותנים לו על פי סדר האותיות. הכלי תומך גם בעברית.
    מחיר: חינם.
  7. Nibbler – כלי אופטימיזציה. מנתח את אתר האינטרנט שלך על פי למעלה מ 25 פרמטרים ומעניק לך את הציון הכולל. בוחן בין השאר – נגישות, ניסיון, שיווק וטכנולוגיה. לכל מדד יש ציון ותוכל לראות על אילו ערכים צריך לעבוד. גרסת הפרו כוללת מאפיינים נוספים ואפשרות לשמור דוחות ישנים או להשוות בין אתרים שונים.
    מחיר: החל מ-60$ בחודש.
  8. Ahrefs – כלי לניתוח וחקר מתחרים. עוזר לך ללמוד מדוע המתחרים שלך מדורגים כל כך גבוה ומה אתה צריך לעשות כדי להתעלות עליהם. לשם כך, מאפשר לגלות כיצד משיגים המתחרים שלך את מילות המפתח שלהם. כמו כן, מספק נתונים ותובנות שונות בהיבטי ה-SEO והמדיה החברתית בהשוואה לאתרים מתחרים. ניתן לבצע בו השוואה בין דומיינים, לבדוק מהו סוג התוכן שמייצר יותר קישורים, לבדוק אלו אתרים מכניסים קישורים לאתרי המתחרים, מי משתף את התוכן של המתחרים במדיה החברתית ועוד.
    מחיר: החל מ-79$ לחודש.
  9. Screaming Frog – כלי אופטימיזציה הסורק אתרים על פי כתובתם ומספק נתוני SEO רבים. הכלי עובר על כל האתר ומבצע ניתוח SEO של למעלה מ30 מדדים כגון: לינקים, תמונות, סקריפטים, CSS ואפליקציות.
    מחיר: חינם.
  10. WebCEO – כלי המבצע סריקה של האתר אונליין ומאפשר לך לראות את כל הבעיות הטכניות באתר במקום אחד. יתר על כן, מדובר בערכת כלים לייצור לידים, ניהול משימות SEO ודוחות, אופטימיזציה לקישורים, מחקר מילות מפתח וכו'.
    מחיר: החל מ-99$ לחודש.
  11. CanIRank – כלי במיוחד למילות מפתח. מה שטוב בכלי הזה שהוא לא רק נותן לך נתונים אלא גם מספק לך המלצות. כלומר, הכלי זה לא רק יאמר לך שמילת המפתח הזו מאוד תחרותית, הוא גם יאמר לך אם אתה יכול לקבל דירוג מהמילה הזו או לא. CanIRank עוזר לך למצוא מילות מפתח בהן האתר שלך כבר תחרותי, כך שתוכל להשיג תוצאות במהירות, עם פחות עלות וסיכון. עוד נקודה חשובה היא שזו תוכנת ה- SEO היחידה שיכולה לחשב את ציון ה- ROI של מילות מפתח כדי למצוא את האיזון הטוב ביותר בין קושי בדירוג לערך מילות המפתח במיוחד עבור אתר האינטרנט שלך.
    מחיר: 0-299$ לחודש, תלוי בחבילה שתבחר.
  12. Seobility – כלי לניתוח ואופטימיזציה של האתר שלך. Seobility סורק את כל האתר שלך ומאפשר לך לדעת על בעיות אופטימיזציה למנועי החיפוש כמו: טעינה איטית של דפים, דפים חסומים, בעיות Sitemap, בעיות SEO טכניות וכו'.
    מחיר: 0-200$ לחודש, תלוי בחבילה שתבחר.
  13. BROWSEO – הכלי הזה מאפשר לך לראות את האתר שלך כפי שמנועי החיפוש רואים אותו. הפלט מתמקד ב- HTML טהור, בדומה למה שמנועי חיפוש רואים כאשר הם מבקרים בדף. אתה יכול לקבוע במהירות את מבנה הדף ואת הרלוונטיות שלו למונחי חיפוש ספציפיים על ידי החלפת אפשרויות כגון: קוד תגובת השרת, האם כתובת האתר מופנית מחדש? אם כן, באיזה סוג הפניה משתמשים?, מספר המילים בדף, כותרות (H1-H6), מספר הקישורים הפנימיים בעמוד (קישורים לדפים באותו דומיין) וכו'.
    מחיר: חינם.
  14. Yoast WordPress Plugin – התוסף הכי טוב עבור SEO לוורדפרס. אם האתר שלך פועל ב- WordPress, כדאי שתתקין אותו. באמצעות Yoast SEO, אתה מקבל מערך כלים העוזר לך לכוון להתקדם בדירוג תוצאות החיפוש, כגון: כלים לניתוח תוכן וכתיבת תוכן ידידותי למנועי החיפוש. מספק תבנית לכותרת ותיאור האתר, כדי ליצור מיתוג טוב יותר וקטעי טקסט קבועים בתוצאות החיפוש, שליטה מלאה ב"פירורי לחם" באתר וכו'.
    מחיר: חינם.
  15. Penguin Tool – כלי זה מקשר ומשווה בין תנועת החיפוש שלך והשינויים בדירוג שלך לבין עדכונים באלגוריתם שגוגל עושה. מדוע זה מועיל? ובכן, אם אתה מבחין שהדירוג שלך צנח בזמן עדכון גדול של גוגל, אתה יכול להבין מה השתבש בעזרת הכלי הזה ולתקן את זה.
    מחיר: חינם.

קידום אתרים אורגני SEO

רוצים לדעת איך לכתוב תוכן לקידום אתרים כמו שגוגל אוהבת – ולהגיע למקום הראשון.

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892