תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

למה האתר שלי לא מופיע בגוגל?

אם האתר שלך לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, או שאתם מבחינים בביצועים גרועים יותר ממה שהיה בעבר, כדאי שתבדוק את ביצועי חיפוש האתר שלך בגוגל.
למה האתר שלי לא מופיע בגוגל

אם שאלתם את עצמכם למה האתר שלי לא מופיע בגוגל? בדקו האם האתר הוסף לאינדקס על ידי חיפוש כתובת ה- URL המדויקת שלו או שם התחום ללא מילים אחרות (למשל: http://www.yourdomain.com).

מדוע דירוג במנוע החיפוש חשוב?

הרוב המכריע של האנשים לא לוחץ על אתרים הנמצאים מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש. מחקר גם מראה כי, הרישום המוביל בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל מקבל 33 אחוז מהתנועה, לעומת 18 אחוז בעמדה השנייה, והתנועה רק יורדת משם.
אז לא מספיק שהאתר שלך פשוט יופיע בגוגל, בינג ו- Yahoo.

מדוע אתרים אינם מדורגים בתוצאות חיפוש? 

גוגל הוא מנוע טריקי. הנה מה שעשוי למנוע את הצגת האתר שלך בתוצאות החיפוש:

– גוגל עדיין לא הוסיפה לאינדקס את האתר שלך (חדש מדי).
– האתר שלך אינו מותאם לסריקת מנועי חיפוש.
– שוק מילות המפתח שלך מאוד תחרותי.
– באתר שלך יש תגי "ללא אינדקס".
– האתר שלך נענש והוסר מ- Google.

ועכשיו נפרט קצת יותר על הסיבות בגללן האתר שלך (WordPress, Wix ו- Squarespace) אינו מדורג, וכיצד כן תוכל להופיע בחיפוש בגוגל:

1. גוגל עדיין לא הוסיפה לאינדקס את האתר שלך

לפעמים יכול לעבור שבוע ומעלה עד שמנוע חיפוש יעדכן את תוצאות החיפוש שלו. הסיבה לכך היא שהאתר שלך חדש ואין לו עדיין קישורים נכנסים.

ראשית, צור חשבון ב- Google Webmaster Tools. כשאתה נרשם ומצביע ל- Google על כתובת האתר sitemap.xml שלך, אתה יכול לבקש מהם לסרוק מחדש את כתובות האתרים שלך. עם זאת, יש כל כך הרבה בקשות שהתכונה הזו לא תמיד עובדת באופן מיידי (במיוחד אם יש לך אתר חדש או גדול).

גוגל לא מוסיפה את כל כתובות האתר שנשלחו לאינדקס שלה, והיא לא יכולה לחזות או להבטיח מתי או אם כתובות אתרים שהוגשו יופיעו באינדקס שלהן. אך אם האתר החדש שלך נסרק, בדרך כלל ייקח לו שבוע-שבועיים נוספים לדחיפתו לאינדקס.

2. האתר שלך חדש מדי

האם רק בנית והשקת את האתר החדש שלך? בדרך כלל זה יכול לקחת ארבעה שבועות עד שהוא יופיע בתוצאות מנועי החיפוש. אמנם אנו רגילים להכניס דברים לרשת במהירות, אך האינדקסים של מנועי החיפוש יכולים להיות איטיים למדי. אז המתן ולמד עוד על אלגוריתמים למנועי חיפוש לפני שאתה מתחיל להילחץ.

3. באתר האינטרנט שלך יש תגי "ללא אינדקס"

אתה יכול להשתמש בקוד מותאם אישית כדי לומר למנועי החיפוש לא להוסיף את האתר שלך לאינדקס או לדפים ספציפיים. אם אתה או מישהו שתכננת את האתר שלך הוסיף את הקוד הזה, זה יסביר מדוע הוא לא מופיע בתוצאות החיפוש.

4. האתר שלך אינו מותאם לסריקת מנועי חיפוש

לאחר שתשלח את האתר שלך למנוע חיפוש, עכביש נשלח לאתר שלך כדי לסרוק אותו לתוכן. עכבישים אלה אינם רואים את האתר שלך כמו שמבקר היה רואה.

הם סורקים את האתר שלך אחר תוכן מטא, רוויה של מילות מפתח, תוכן רלוונטי וגורמים רבים אחרים. לכן, עליך לשקול אילו מנועי חיפוש תוכן באמת רואים בדפי האינטרנט שלך.

5. שוק מילות המפתח שלך מאוד תחרותי

מנועי חיפוש עוזרים למיליוני משתמשים ברחבי העולם לנווט באינטרנט ולמצוא תוכן ספציפי בין מיליארדי אתרים.
ודא שאתה ממקד לשוק מילות מפתח פחות תחרותי, כך שתוכל למשוך את תשומת לב הצרכן שלך.

6. האתר שלך הוסר מגוגל

גוגל רשאית להסיר זמנית או לצמיתות אתרים מהאינדקס ותוצאות החיפוש שלה אם היא סבורה שהיא מחויבת לעשות זאת על פי חוק, אם אתרים אלה אינם עומדים בהנחיות האיכות של גוגל, או מסיבות אחרות, כמו אם האתרים פוגעים ביכולתם של המשתמשים לאתר מידע רלוונטי.

להלן דרכים שונות ש- Google עשויה להסיר את האתר שלך מתוצאות החיפוש:

לא באינדקס – כאשר הדומיין שלך מוסר לחלוטין מגוגל, ידוע גם בשם אסור.
– נענש – כאשר הדומיין או הדף שלך עדיין קיימים אך לא ניתן למצוא אף אחד מהדפים שלך באמצעות שאילתות חיפוש ישירות מאוד. קנס זה יכול להיות אוטומטי באמצעות האלגוריתם של גוגל או להחיל אותו באופן ידני על ידי מהנדס איכות של גוגל.
– בארגז חול – הדומיין או הדף שלך לא הוצא מהאינדקס או עונש, אך התנועה שקיבלת מגוגל פתאום צונחת בצורה דרמטית.

אם האתר שלך חסום מהאינדקס משום שהוא מפר את הנחיות האיכות, גוגל עשויה להתריע על כך באמצעות Search Console.
אם תקבל הודעה על כך שהאתר שלך מפר את הנחיות האיכות שלנו, תוכל לשנות את האתר שלך כך שהוא יעמוד בהנחיות אלה, ואז להגיש את האתר שלך לבדיקה מחודשת.

7. אתה חוסם את מנועי החיפוש לסרוק את האתר שלך

וורדפרס מגיעה עם תכונה מובנית המאפשרת לך להורות למנועי חיפוש לא להוסיף את האתר לאינדקס. תכונה זו מופעלת באופן אוטומטי בעת הפעלת אתר WordPress חדש. אז עליך להשבית אותו ידנית. כל שעליך לעשות הוא לבקר בהגדרות »קריאה ולסמן את התיבה לצד אפשרות הנראות של מנועי החיפוש.

למה האתר שלי לא מופיע בגוגל?

כיצד לגרום לאתר שלך להופיע בגוגל

אחרי שענינו לך על השאלה "למה האתר שלי לא מופיע בגוגל?" אתה רוצה מאוד שהאתר שלך ידורג בדף הראשון (הכולל בדרך כלל 10 רשימות אתרים). בהתאם לעסק שלך, יהיה עליך להשתמש באופטימיזציה למנועי חיפוש ובאסטרטגיות SEO כדי לשפר את הדירוג שלך.

1. ערוך ביקורת SEO יסודית –

כדי להבטיח הצלחה רבה יותר בעתיד, זה הזמן לערוך ביקורת SEO באתר שלך. זה ייתן לך מבט ברור על המיקום שאתה עומד ביחס ל: אופטימיזציה באתר, אופטימיזציה מחוץ לאתר, בחירת מילות מפתח.

2. הוסף מילות מפתח לתוכן האתר שלך – 

מילות מפתח יכולות להיות מילה אחת או ביטוי קצר של עד ארבע או חמש מילים. אלה צריכים להיות מונחים שרלוונטיים לאתר שלך ואנשים עשויים להשתמש בהם כאשר הם מחפשים בגוגל. ברור שהם צריכים להיות רלוונטיים לתחום שהאתר שלך עוסק בו.

3. השתמש במטא-תגים כדי להוסיף מילות מפתח נוספות –

מטא-תגים הם קוד מוסתר – מבקרים באתר שלך לא רואים אותם, אך ה'בוטים' של מנוע החיפוש של גוגל, שסורק את האתר שלך יאסוף אותם. תוכל להוסיף מטא-תגים אלה לאתר שלך בעצמך אם יש לך תוכנית לעיצוב אתרים או אם אתה יודע כיצד לבצע קידוד HTML.

4. מצא מילות מפתח שאינן תחרותיות יתר על המידה –

אנו ממליצים להשתמש במתכנן מילות המפתח החינמי של גוגל בכדי להבין זאת. כלי מחקר מילות מפתח זה מאפשר לך לאמוד את הפופולריות של מונחי חיפוש מסוימים, כמו גם את רמת התחרות העומדת בפניך על ידי שימוש בהם.

מילות מפתח תחרותיות ביותר יכולות לכלול עשרות אלפי אתרים שנלחמים עליהם, ולכן יש פחות סיכוי שתגיע לדף הראשון של גוגל אם תבחר באלה.

5. חפש קישורים נכנסים –

דפי אינטרנט המכילים קישורים חזרה לאתר שלך: גורם גדול עבור מנועי החיפוש, לקדם את האתר שלך הוא קישורים נכנסים אורגניים איכותיים. זה מה שמנועי חיפוש מחפשים! אם יש לך מספר אתרים המקשרים לאתר שלך, גוגל מעניקה לדף שלך אמינות גבוהה יותר ודירוג חיפוש.

6. תוסיף תכנים שרלוונטיים לעסק שלך –

השתמש במאמרים או בחומר אחר הספציפי למוצרים והשירותים שאתה מספק. אל תשתמש בתוכן שימלא את האתר וקשור רק באופן עקיף ולא רלוונטי. האלגוריתם של גוגל מדרג אתרים עם תוכן מקורי ורלוונטי גבוה מאלו עם תוכן שחוזר על עצמו במקומות אחרים.

טיפ בונוס: תחזוקת SEO

לאחר שביצעת אופטימיזציה לאתר שלך כדי להגיע לאותו עמוד ראשון מכריע בגוגל, אינך יכול להפסיק, SEO תמיד צריך להיות מנוהל.
ברגע שעלית לדירוג הדף הראשון, המתחרים שלך ירדפו אחריך עם אסטרטגיות SEO משלהם, וינסו להפיל אותך מהפסגה.
לחלופין לקוחות יכולים להתחיל לחפש עם מילות מפתח שונות.

השורה התחתונה: האתר שלך יזדקק לבדיקת SEO מתמשכת כדי לשמור על דירוג מנועי החיפוש שלך.

אם תרצו לדעת מה זה צ'אט בוט (לאתר/פייסבוק/אינסטגרם) ולמה אתם צריכים אותו? לחצו כאן

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892