תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

7 הטיפים הטובים ביותר ל-SEO – מדריך קידום אתרים אורגני 2021

קידום אתרים אורגני

הרבה השתנה בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש – ויש טיפים רבים בתחום קידום אתרים אורגני SEO. עם זאת, יש עקרונות יסוד מסוימים שנותרים ללא שינוי. לדוגמה, מיקוד למילות מפתח במטרה לשפר את הדירוג האורגני כבר לא עובד עם מנועי חיפוש, אך בחירת מילות המפתח הנכונות היא עדיין חלק חשוב לפאזל.

עם כל כך הרבה טכניקות SEO, כמעט בלתי אפשרי לקבוע לאילו טכניקות להיצמד ומאילו תוכל להתעלם בבטחה. האם בניית קישורים היא נחלת העבר? האם כדאי להקדיש את הזמן והאנרגיה לקידום אתרים ברשת? איך אתה יכול לכתוב תג כותרת כדי להוביל את הדירוג שלך במנועי חיפוש? היכן מצטלבים קידום אתרים ומדיה חברתית?

וברצינות, מהם הטיפים הטובים ביותר ל-SEO קידום אתרים אורגני שיובילו לתוצאות?

אז אני רוצה להראות לך את 7 הטיפים החשובים ביותר לקידום אתרים שאתה צריך לדעת כדי לעזור לאתר שלך. אם אתה מתמקד בטכניקות אלה בלבד, בהחלט תביא יותר תנועה אורגנית לבלוג שלך ותשפר את דירוג החיפוש שלך מבלי להסתכן בעונש של גוגל.

בוא נתחיל:

1. הסר את כל מה שמאט את האתר שלך

מהירות העמוד היא גורם קריטי בקידום אתרים. דף איטי מתסכל את המשתמשים ובסופו של דבר מרתיע את מי שעדיין לא עזב את האתר, לקנות את המוצר שלך. נתונים מ- Loop Strange מראים כי עיכוב של שנייה בלבד בזמן טעינת הדף יכול להניב הפסד עצום של 7% בהמרות. במוחם של קונים פוטנציאליים, אתר איטי הוא אתר שאינו מהימן! מהירות העמוד חיונית גם למנועי החיפוש. לפי eConsultancy,  40% מהאנשים נוטשים אתר שלוקח יותר משלוש שניות לטעון אותו.

ככל שעסקים מודעים יותר להזדמנויות לייצר לידים ממוקדים ולהגדיל הכנסות באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, יש ביקוש עצום למהירות.

לפני 10 שנים, ב- 9 באפריל 2010, גוגל כללה את מהירות האתר כאחד מגורמי הדירוג החשובים ביותר. פירוש הדבר שאם הדפים שלך איטיים, אתה מפסיד בקרב על רשימות אורגניות מובילות, ללא קשר לאיכות התוכן שלך או לעיצוב האתר שלך. היפטר מאלמנטים לא חיוניים המאטים את האתר שלך. אם אתה משתמש ב- WordPress, שקול להשבית תוספים שאינך זקוק להם בפועל.

2. קישור לאתרים אחרים עם תוכן רלוונטי

בריאן קלארק, מייסד חברת Copyblogger Media אומר: "קישור לבלוגים אחרים הוא קריטי לצמיחה". יש אנשים שחושבים שקישור לדפי תוכן רלוונטיים הוא רע מכיוון שהוא גורם לאנשים לעזוב את האתר שלך. אבל זה לא נכון! בניית קישורים נותרה חלק בסיסי באסטרטגיית אופטימיזציה למנועי חיפוש חכמים. קישור יוצא שולח תנועה הניתנת למעקב, זה הופך את האתר שלך למשאב יקר יותר וניתן להרחבה.

מה גם שאינך יכול לצפות לקבל מאחרים אם אינך מוכן לתת קודם. לדוגמא, אם אתה מעוניין לקבל קישורים נכנסים מבלוגים גדולים או מוכרים, אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא להראות את נכונותך לקשר לבלוגים האלה לינקים מהתוכן שלך. כמובן, עליך לקשר רק לדפי תוכן המציעים ערך עצום, זה SEO מעולה.

חשוב יותר, אתה יכול להודיע ​​למשפיען כאשר אתה מקשר אליו, ואם הפוסט שלך הוא בעל ערך, הם יכולים לקשר אליך בחזרה, לשתף את הפוסט או אפילו לשלוח אותו בדוא"ל לרשימת המנויים העצומה שלהם. בניית קישורים עוסקת גם באיכות, ולא בכמות. תוכלו לבנות יותר אמון בנישה שלכם אם יש לכם כמה קישורים איכותיים ולא המון קישורים באיכות ירודה.

3. כתוב עבור בני אדם ראשית, ושנית עבור מנועי חיפוש

לאחרונה שמתי לב שיותר ויותר בלוגרים ויוצרי תוכן חוזרים לשיטה הישנה של קידום אתרים אורגני, שם מילות המפתח שנועדו להניע תוצאות חיפוש עברו את האיכויות האמיתיות של תוכן מרתק, בעל ערך. אם זה אתה, זה לגמרי הזמן לשנות את הלך הרוח שלך.

אנשים רבים עדיין לא מנצלים מילות מפתח עם זנב ארוך, אלא מעדיפים לנסות לעשות מניפולציה למנועי חיפוש. זו הגישה הלא נכונה. עכבישים לחיפוש הם רק סקריפטים – הם לא קונים מוצרים, הם לא מתקשרים איתך ברשתות החברתיות, והם לא יהפכו ללקוח נאמן.

אז מה המשמעות של כתיבה למשתמשים קודם לפני מנועי חיפוש? ובכן, זה פשוט. תשכח שגוגל ומנועי חיפוש אחרים קיימים כשאתה כותב. במקום זאת, צור תוכן שיעזור למישהו. זה ידוע בשם קופירייטינג של SEO.

הקטע המצחיק כאן, שכשאתה שם את המשתמשים במקום הראשון, כשאתה באמת כותב תוכן מועיל – מנועי חיפוש מתגמלים אותך, מכיוון שמנועי החיפוש עוקבים אחר המשתמשים. ולא להפך. במקביל, תוכל לשפר את חווית המשתמש ולבנות אמון בקרב הקהל שלך.

חברה לקידום אתרים

4. עודד אתרים אחרים מהימנים לקשר אליך

במידה רבה, קישורים נכנסים הם עדיין נשמתם של דירוג מנועי החיפוש. כשמשלבים קישורים של dofollow ו- nofollow, מקבלים פרופיל קישורים טבעי שאפילו גוגל תתגמל.

שיווק בתוכן עוסק ביצירת תוכן איכותי ומרתק שמניע אנשים לקשר אליכם ולשתף את התוכן שלכם ברשתות החברתיות. האם אתה יודע מדוע כל כך הרבה בלוגרים מקשרים לפוסטים שלי? הגורם העיקרי להצלחה גדולה, היא להשקיע זמן רב וחשיבה עמוקה ביצירת פוסט יחיד או תוכן אחר.

כשאתה בחוד החנית בענף שלך, ואתה יוצר תוכן שימושי ומקשר לבלוגים מהימנים ומוכרים, תגלה שעוד אנשים יקשרו אליך באופן טבעי. זו המהות של בניית קישורים יעילה.

5. הקפיד על ניתוח אתר מההתחלה

לאחר שהגדרת את יעדי האופטימיזציה למנועי החיפוש שלך בבירור, אתה צריך תוכנה כדי לעקוב אחר מה עובד ומה לא.

Google Analytics, Google Search Console ופתרונות תוכנה פרטיים אחרים לניתוח אתרים יכולים לעזור לך לעקוב אחר ההצלחה שלך. זה קריטי! עלייך לדעת מה עובד טוב ומה פחות. במה להמשיך להשקיע ובמה לא.  כלים כמו Crazy Egg גם מראים לך היכן המבקרים באתר שלך לוחצים ואיך הם מנווטים באתר שלך.

אתה אמור לבצע ניתוח לאתר שלך, עוד לפני שאתה שולח את המבקר הראשון לאתר או לדף הנחיתה שלך.

6. כתוב תיאורי מטא ייחודיים ורלוונטיים לכל עמוד

אחד הטיפים החשובים ביותר ל-SEO קידום אתרים אורגני שרוב האנשים מזניחים הוא תיאור המטא שעשוי היטב. תיאור המטא הוא החלק הראשון שאנשים רואים כאשר גוגל מגישה את הדף או האתר שלך למשתמשים בתוצאות החיפוש.

ככלל, ענקית מנועי החיפוש לא אוהבת תוכן כפול. כן, ישנם מקרים בהם יש צורך לצטט פסקה או משפט מאתר אחר (ולקשר חזרה למקור), אך אם פרסום תכנים כפולים יהפוך לאורח חייך, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי בשבילך להצליח בטווח הארוך. באותו אופן, תיאורי מטא כפולים עשויים להכניס אותך לצרות. אבל, גם אם אתה לא נענש מיד, אתה עדיין לא מספק חוויית משתמש נהדרת.

אתה לא יכול לעשות את אותו מטא תיאור עבור דף המדבר על שיווק בדוא"ל ודף על ביצוע מכירות. יש הבדל גדול בין הנושאים האלה ותיאורי המטא שלך צריכים להתאים לעובדה זו.

אם אתה משתמש בוורדפרס, תוכל לתקן תיאורי מטא כפולים על ידי התקנת חבילת ה- All-In-One-SEO או תוספי Yoast. לאחר מכן, בעורך WordPress שלך, גלול מטה לתחתית הדף והוסף תג כותרת ייחודי ותיאור מטא.

7. פרסם תוכן ייחודי באופן עקבי לשיפור SEO

לפי המכון לשיווק תוכן, הפקת תוכן ייחודי ומרתק מהווה אתגר עבור מרבית המשווקים. בין אם אתה משווק B2B או B2C, אתה צריך להיות ממושמע בכל הנוגע ליצירת תוכן. זה אפילו יותר חשוב ממה שאתה חושב, בגלל משהו שנקרא "הגורם הטרי".

תוכן ייחודי הוא אחד הגורמים המשפיעים על ציון 'הרעננות' הזה, וכתוצאה מכך על דירוג מנועי החיפוש עבור אותו דף ספציפי.

אם אינך שולט היטב באומנות קידום התוכן ויכול לגרום באופן קבוע לעשרות אלפי משתמשים לקרוא פוסט חדש ולשתף אותו עם אחרים ברשתות החברתיות, הדרך הקלה ביותר לייעל את ציון 'הרעננות' שלך היא על ידי יצירת תוכן באופן עקבי! אם בחרת לשווק את העסק שלך באופן מקוון, אז יצירת פוסטים ייחודיים ומועילים בבלוג אינה אפשרות – אלא זו חובה.

אז שיהיה בהצלחה!

אולי יעניין אותך לדעת מה חשוב יותר לקידום אתרים אורגני – תוכן או קישורים?

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892