עיצוב לוגו חינם – 4 כלים חינמיים למיתוג העסק שלך

עיצוב לוגו חינם

אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, חשוב מאוד שתבנה אסטרטגיה שיווקית למותג שלך. האסטרטגיה הזו מתחילה בעיצוב לוגו למותג שלך. עיצוב לוגו חינם יעזור למותג שלך, בנוסף לוגו חזק וטוב יצור הכרה מידית בשוק, במיוחד בקרב הלקוחות שמתעניינים בשוק הספציפי שלך. הוא גם יוצר נאמנות ומראה ללקוחות שיש לך את הערכים שהם מחפשים. אם תעשה את זה בצורה נכונה, גם הלקוחות שלך וגם המתחרים שלך יזכרו אותך תמיד.

אם אתה עדיין מאפיין ובונה את המותג שלך, המדריך הזה יראה לך איפה מתחילים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשאיר חותם חיובי ומתמשך של המותג שלך היא עיצוב לוגו חזק וייחודי. 

אתה יכול לפנות לגרפיקאי שיעצב לך לוגו אבל זה יכול להיות קצת יקר או שאתה יכול לעצב לוגו בעצמך, ואני אראה לך בדיוק איך לעשות זאת במינימום מאמץ ולגמרי בחינם!
כיום יש פלטפורמות שונות בעזרתן תוכל לעצב לוגו למותג שלך בחינם ובתוך מספר דקות, אז הנה 4 כלים מעולים לעיצוב לוגו חינם –

1. Free Logo Design

פלטפורמה חינמית ליצירת לוגו. היא מאפשרת עיצוב לוגו חינם למותג משלך ושילוב שלו בעסק.

אתה יכול לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים:

– בחר תבנית לוגו קיימת.
– השתמש בעורך כדי להזיז ולהגדיל את הטקסט או התמונה שלך.
– הורד את הלוגו שלך.
– הצג אותו בכל מקום!

קודם כל, יהיה עליך לעבור לדף הבית ולהזין את שם החברה שלך. כדאי גם לבחור קטגוריה מהתפריט שנפתח וללחוץ על "התחל". לאחר מכן, תגיע לדף העיצוב שבו יוצגו תבניות לוגו שנוצרו אוטומטית מתמונות קיימות. שם תראה כמה עיצובים המכילים את שם החברה כפי שהזנת בהתחלה. 

בשלב הבא, עבור על כל העיצובים ומצא לוגו שלדעתך, נראה טוב חזיתית, מגדיר את המותג שלך, הלקוחות שלך יזכרו אותו והוא מתאים לאסטרטגיה שקבעת. 

מצאת אחד כזה? מעולה, תבחר את הלוגו ולחץ על "הוסף". משם תעבור לעורך הלוגו, ובו יהיה לוגו ברירת המחדל שלך. אתה יכול להשאיר אותו כמו שהוא, או לערוך אותו. לאחר שעיצבת אותו כמו שרצית, לחץ על שמור והלוגו ישמר לך על המחשב.

Free Logo Design יכין את הלוגו שלך להורדה וייתן לך את האפשרויות הבאות: חינם (רזולוציה נמוכה), 39$ (רזולוציה גובהה).

לחץ על "הורד" והזן את שמך וכתובת הדוא"ל שלך, הלוגו המוגמר יישלח אליך ללא תשלום. למרות שקובץ ה- PNG החינמי הוא בעל רזולוציה נמוכה, הוא אידיאלי לשימוש באתר ולחתימות דוא"ל. כך שגם האופציה החינמית מעולה בתחילת הדרך!

2. Logomakr

אפשרות חינמית נוספת היא Logomakr. גם כאן תמצא תבניות קיימות ועיצוב ידידותי למשתמש.

כדי ליצור את הלוגו שלך עם Logomakr:

עבור לדף הבית שלהם, שם תמצא סרטון הדרכה שיעבור על התהליך הפשוט של השימוש בפלטפורמה שלהם – עיצוב לוגו חינם.

כמה טיפים שתמצא גם שם:

– הפוך את הלוגו שלך לנקי ופשוט.
– וודא שהלוגו שלך מקורי ב-100%.
– ודא שהלוגו מתאים לסגנון ולתחום שלך.
– ודא שתמונות הלוגו הסופיות שלך הן בפורמט וקטורי.

ברגע שיהיה לך רעיון, תבחר גרפיקה עבור הלוגו שלך. לאחר מכן, חפש מתוך מיליון הגרפיקות של Logomakr באמצעות סרגל החיפוש בפינה השמאלית העליונה של המסך.

מאגר המידע אמור לתת לך מאות תמונות לשימוש חופשי (עבור מילת החיפוש הספציפית). גלול בין התוצאות ובחר את התמונה שבה תרצה להשתמש. לאחר מכן תחזור לדף העריכה, שם יהיו לך מספר אפשרויות לערוך את הלוגו. אתה יכול להוסיף טקסט, צורות, לצייר, לשנות גודל, להזיז או לשנות צבעים. 

כשתסיים תלחץ כמובן על 'שמור' ותוריד את הקובץ. גם כאן תצטרך לבחור בין כמה אפשרויות – כדי לבחור בגרסה החינמית, יהיה עליך להוריד את הקובץ עם קרדיט ל- Logomakr.

כדי להוריד תמונה ללא קרדיט וברזולוציה גבוהה מזו הניתנת בחינם, תצטרך לשלם. 

עיצוב לוגו חינם

3. Canva

הבאה ברשימת התוכנות המציעה עיצוב לוגו חינם היא Canva.

אם אינך מכיר עדיין את Canva, אז כדאי שתכיר!
מדובר בתוכנת עיצוב פשוטה אך מאוד פופולרית בקרב מעצבים גרפיים ובלוגרים ליצירת תמונות באיכות גבוהה.

הפופולריות שלה נובעת מכלי העיצוב 'גרור-ושחרר' הפשוטים שלה ואוסף עצום של תמונות, גרפיקה וגופנים.

פלטפורמה סופר קלה לשימוש, שתאפשר לך ליצור את לוגו המותג שלך בחמישה שלבים פשוטים:

– צור חשבון בCanva.
– תבחר תבנית מהמבחר העצום שלה.
– תוסיף תמונות וגרפיקות מתוך המאגר של Canva או שתעלה בעצמך קובץ.
תערוך את הלוגו.

תשמור! 

כשתלחץ על כפתור "הורד" בפינה השמאלית העליונה של המסך, יופיעו לך סוגי קבצים שונים לבחירה להורדה.

סוגי הקבצים הזמינים הם JPG, PNG, תקן PDF והדפסת PDF.  לאחר ההורדה תוכל להציג את לוגו המותג החדש שלך ב- PDF למשל.

Canva* עדיין לא תומכת בייצוא לוגו בפורמט וקטורי.

עבור גרפיקה ברזולוציה גבוהה יותר, עליך להפוך את הלוגו שלך לגדול ככל האפשר ולהוריד את גרסת הדפסה PDF. ועם קובץ PNG, תוכל להוסיף את הלוגו שלך לאתר שלך.

4. GraphicSprings

GraphicSprings היא תוכנה נוספת המאפשרת לך לעצב וליצור לוגו בחינם לעסק שלך.

כדי להתחיל בעיצוב שלך, היכנס לדף עיצוב לוגו חינם והזן את שם החברה שלך. לאחר מכן, הוסף תמונה ממסד הנתונים על ידי בחירה באפשרות "בחר את הגרפיקה שלך" מסרגל הכלים הצדדי, משמאל למסך.
כשתלחץ על הקטגוריה הרצויה, יופיע מסד נתונים המכיל מגוון תמונות וגרפיקה. לאחר בחירת גרפיקה, התוכנה תיצור את העיצוב שלך ותעביר אותך לדף העריכה. ברגע שאתה שם, הוא יבקש ממך לבחור את האלמנטים לעריכה – טקסטים, צורות וכדומה.

אפשרויות העריכה הן בסיסיות, יש לך את היכולת לשנות את הצבע ולהוסיף כמה אפקטים (בשונה Canva למשל, שמציעה לך אפשרויות עריכה מורכבות הרבה יותר).
לאחר סיום העריכה, לחץ על "הורד את הלוגו שלך" בפינה השמאלית התחתונה של דף העריכה – זה יוביל אותך לדף התשלומים, שם תוכל להוריד את התמונה בחינם או לקנות את התמונה ברזולוציה גבוהה יותר. בדיוק כמו בפלטפורמות הקודמות.

סיכום

כשאתה עומד בפני פתיחת עסק חדש, המשימות חשובות בוויש ליסט שלך, יכולות להיות מכריעות. אבל יצירת לוגו חזק ואיכותי, עבור החברה שלך לא חייבת להיות משימה כזו קשה כמו שחושבים. מיתוג  צריך להיות הליבה של אסטרטגיית השיווק של החברה שלך. המותג שלך צריך לספר סיפור, וחלק מהסיפור הזה עובר באמצעות הלוגו שלך.

היום כבר אין צורך להיות מומחה בעיצוב גרפי, ואתה אפילו לא חייב לפנות למעצב גרפי מקצועי. האינטרנט מלא באפשרויות ותוכנות חינמיות שיכולות לעזור לעסקים חדשים להפחית את עלויות ההקמה שלהם.

בעזרת כלים ידידותיים למשתמש, אתה יכול ליצור לוגו בחינם עבור החברה שלך תוך מספר דקות. פלטפורמות אלה עושות את רוב העיצוב עבורך, ואפילו תמצא בהן כמה מדריכים מהירים שיסבירו לך איך לעשות כל מה שתרצה.  הדבר היחיד שעליך לעשות, הוא לדאוג לרעיון טוב, ייחודי ומעניין ועיצוב חזק מבחינה ויזואלית. כשיהיה לך רעיון כזה בדיוק, רק תבחר את התוכנה שהכי קל לך לעבוד איתה והתחל לעצב לוגו בחינם עוד היום.

בהצלחה!

אולי יעניין אותך ללמוד איך בונים אסטרטגיית שיווק באינטרנט ב-8 שלבים פשוטים?

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892