תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

שדרוג אתר וורדפרס – 10 סיבות מדוע עליכם לשפר ולעדכן את האתר שלכם

האם אתה אוהב את האתר שלך? אם התשובה היא לא או לא ממש, אתה לא צריך להמשיך לקרוא את המאמר הזה. אתה צריך להתחיל מחדש ולבנות אתר שתהיה גאה לשתף באינטרנט. אתר שיקדם ביעילות את המוצרים או השירותים שלך, ויעזור לך להביא לקוחות נוספים. 
שדרוג אתר וורדפרס

אבל, זה לא מספיק רק שיהיה אתר. הוא צריך להראות טוב, הוא צריך להציג מידע בצורה ברורה ונגישה, הוא צריך ליצור רושם ראשוני חזק ולגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלך להרגיש שהם מצאו את ה- THE ONE. תזכור שאתה מתמודד על תשומת הלב של הקהל שלך יחד עם עוד המון עסקים.
אז אם אתה לא בטוח – האם האתר הנוכחי שלך עושה עבודה טובה וצריך שדרוג אתר וורדפרס, הנה 10 היבטים שאתה יכול לבדוק כדי להחליט אם הגיע הזמן לחדש, לעדכן ולעשות כמה שינויים:

1. האתר שלך לא בלתי נשכח ולא בולט במיוחד

מה שהיה מגניב לפני 3 שנים, לא בטוח מגניב גם היום. אולי היית אחד המאמצים המוקדמים של סגנון עיצוב או אסתטיקה חדשים, אבל זה היה לפני כמה שנים. תסתכל מה קורה בשוק, להרבה אתרים יש עיצוב די דומה, במיוחד אם הם משתמשים בתבניות מוכנות ולא יוצרים אתר מאפס. נסה לחדש ולרענן את העיצוב של האתר שלך, תן לו מראה ייחודי שיבלוט בין כל המתחרים.

2. האתר שלך לא משקף את המותג שלך

זה צריך להיות פשוט, האתר שלך מקדם את העסק שלך באופן מקוון 24/7. אם עשית מיתוג מחדש לאחרונה, אם סגנון התמונות שלך השתנה והתפתח, אם אתה מציע מוצרים ושירותים חדשים ללקוחות שלך – כל שינוי הכי קטן – האתר שלך צריך לשקף את השינוי זה. אחרת, אתה מושך לקוחות שגויים מהסוג הלא נכון, אלה שעוקבים אחרי העבודה הישנה שלך. מה שמביא אותנו לטיפ מס' 3.

3. אתה לא מושך את הלקוחות הנכונים

אם אתה לא מקבל פניות מקהל היעד שלך, הלקוחות איתם אתה רוצה לעבוד, אז אתה כנראה לא ממקם את עצמך נכון בשוק. תבדוק את התוכן והתמונות שאתה מציג באתר שלך, תסיר תוכן לא מעודכן או לא רלוונטי יותר. תשים בדף הבית שלך את המוצרים והתכנים הכי רלוונטיים ועדכניים שלך, פעולה זו תסנן מיד כמה מהפניות שלא מתאימות לך. תוודא שכל התוכן שלך עקבי, כולל צבעים, גופנים, אייקונים כדי לשמור על שפה קבועה וברורה.

4. תבניות וטכנולוגיות מיושנות

זה משפיע על חוויית המשתמש של המבקרים באתר שלך. "Old school is cool" לא חל כשמדובר בפונקציונליות. העולם הדיגיטלי משתנה ומתפתח כל הזמן. תקני האינטרנט משתנים מדי שנה, ומכתיבים כלים וטכנולוגיות חדשות לבניית אתר טוב. ההעדפות והטעמים של הלקוחות שלך משתנים עוד יותר מהר. מה שהיה אופנתי אתמול, לא בטוח יהיה ככה גם מחר. לפיכך, אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, אתה חייב להתאים את עצמך כל הזמן.

אם בנית את האתר שלך לפני יותר משלוש שנים, סביר להניח שהוא נמצא הרחק מאחור מבחינת המראה שלו והפונקציונליות שלו. כנראה שיש לו קוד מיושן שיכול להאט את מהירות הטעינה שלו או את האופן שבו הוא מגיב במכשירים שונים. יתכן שהוא גם לא תואם לחלק מהדפדפנים הפופולריים האחרונים ולכן תצטרך לבצע שדרוג אתר וורדפרס. 

בשורה התחתונה כאן, אם עבר זמן מה שבנית את האתר שלך, כדאי שתתחיל לחפש השראה לעיצוב האתר ותבנית מודרנית יותר לשימוש כבסיס.

5. ידידותית לנייד

אני מאוד מקווה שזה לא המקרה, אבל אם עדיין אין לך אתר ידידותי לנייד – למה אתה מחכה??? גם אם יש לך עיצוב רספונסיבי, אתה עדיין צריך לעמוד בקצב הטרנדים האחרונים. ערכות נושא חדשות יותר כוללות קוד css מודרני המאפשר לאתר שלך להסתגל יפה לכל מכשיר. הם גם מאפשרים להסתיר חסימות עמודים מסוימות לניידים ולהבטיח חוויית משתמש מהירה וחלקה יותר. ולא פחות חשוב, אל תשכח שגוגל דואגת לחוויה שאתם מציעים למשתמשים הניידים שלכם, מכיוון שמעל 50% מתעבורת האתרים מגיעה ממכשירים ניידים.

אם אתה לא בטוח כמה מהלקוחות הפוטנציאליים שלך ניגשים לאתר באמצעות הטלפון שלהם, ואתה מתלבט אם להתאים אישית את האתר שלך לנייד – אתה תמיד יכול לבדוק את הנתונים הסטטיסטיים של האתר שלך. אתה יכול לעשות זאת באמצעות חשבון Google Analytics שלך, אם יש לך אחד המחובר לאתר שלך.

התאמה למובייל היא חשובה וזה לא ייעלם בשנים הקרובות. אז אל תתפשר ותשקיע באתר ריספונסיבי טוב וחזק, כי זה אחד מאותם היבטים עסקיים מכריעים שלא תוכל להתעלם מהם יותר.

6. האתר שלך נטען לאט

תכוון לזמן טעינה של פחות מ -4 שניות. אם אתה לא בטוח כמה מהר האתר שלך נטען, תשתמש בכלים כמו Pingdom או GTmetrix כדי לבדוק כמה זמן לוקח לאתר שלך לטעון, ואילו קבצים הם בעייתיים. אל תיבהל מתוצאות גרועות, זה פשוט אומר שיש לך עבודה לעשות. מהירות טעינה איטית יכולה להיגרם ממספר סיבות: תמונות כבדות ללא אופטימיזציה, שרת אחסון חלש ואפילו תבנית ישנה.

את הבעיה הראשונה אפשר לפתור בקלות על ידי ביצוע בדיקה ואופטימיזציה לכל התמונות באתר שלך. עבור הבעיה השניה, כדאי שתקרא את הפוסט הזה. ואם איטיות האתר נגרמת על ידי תבנית אתר ישנה, כנראה שהגיע הזמן שתחליף את התבנית שלך.

7. שיעור העזיבה שלך גבוה

זה נתון חשוב ביותר. אם השקעת את הלב והזמן שלך בבלוג, קידום אתרים ושיווק, והבאת תנועה רבה לאתר שלך – ובכל זאת כשהם ניגשים לדף הבית שלך (או לכל דף אחר), הם יוצאים אחרי כמה שניות – יש לך בעיה. אתה מאבד לידים ולקוחות פוטנציאליים.

שיעור יציאה מדף כניסה מעיד על כך שאתה עושה משהו לא בסדר, בין אם זה בתוכן שלך, בניווט באתר שלך, או עם המראה והתחושה הכללית באתר. בממוצע, שיעור יציאה מדף הכניסה בין 40-60% נחשב תקין (זה משתנה בהתאם לענף שלך). ולכן אם שיעור העזיבה שלך גבוה, אני ממליץ לך לבצע שדרוג אתר וורדפרס.

8. אבטחת באתר שלך

במקרה הזה, לא משנה אם האתר שלך חדש או ישן, ניתן לפרוץ כל אתר. החוויה מלחיצה וכואבת, במיוחד כשאתה מאבד מידע, ונאלץ לבנות הכל מחדש. עם זאת, אתרים ישנים יותר, מסתמכים על טכנולוגיה ישנה יותר, ולכן הסיכוי להפרת אבטחה גבוה יותר. חשוב שתוודא שהתבנית שלך מעודכנת ושאתה פועל כל הזמן לשדרוג ותחזוק האבטחה של האתר שלך.

9. קידום האתר שלך

נתחיל מהבסיס. יש לך בלוג? כדאי שיהיה לך! למה? מכיוון שזה כלי שיווקי רב עוצמה שיכול להוביל יותר תנועה ומשתמשים לאתר שלך, באמצעות מילות מפתח, קישורים פנימיים וקישורים נכנסים.

עליך לדעת כי מנועי חיפוש אוהבים תוכן טוב ומעודכן. בכל פעם שאתה מבצע עדכון לאתר שלך, גוגל ומנועי חיפוש אחרים סורקים ומוסיפים אינדקס של הדפים שלך, וכך דירוג האתר שלך מחושב מחדש. אם אתה מעדכן את התוכן שלך ובאיכות טובה, אתה מגדיל את הסיכויים שלך להופיע בדפי תוצאות החיפוש. כל הפעולות האלה, יחד עם אתר חזק ומושך, ומובטח לך דירוג טוב יותר וטראפיק מעולה.

10. האם אני צריך קריאות לפעולה? כן!

כמובן שאתה צריך. וזה לא סתם כפתור או קישור שמוספים פה ושם. זה צריך להיות ממוקם בצורה אסטרטגית, כדי לוודא שהמשתמשים שלך יהיו מעורבים באתר שלך וימשיכו לגלוש בתוכן נוסף שאתה מציע. הרעיון של Call To Action הוא להדריך את המבקרים באתר שלך, דרך התוכן שלך, לעבודה הטובה ביותר שלך, ואז לטופס יצירת הקשר שלך או לדף המכירה. אם האתר הנוכחי מוגבל ב (CTA (Call to Actions ואינו מאפשר התאמה אישית רבה – הגיע הזמן שתשדרג למשהו גמיש וחזק יותר. 

לעולם אל תשאיר את המבקרים באתר שלך תוהים או מבולבלים לגבי מה עליהם לעשות הלאה. אם זה לא ברור ואינטואיטיבי, הם יעזבו את האתר וכנראה גם לא יחזרו שוב. וזו לצערנו הזדמנות עסקית אבודה.

 

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892