תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

10 טיפים להגדלת כמות הכניסות לאתר שלכם

אחת המטרות החשובות ביותר לבעלי עסקים המפעילים אתר לעסק שלהם, היא להגדיל את כמות הכניסות לאתר – טראפיק. התמקדות בהגדלת כמות הכניסות מרחיבה את החשיפה של העסק שלכם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים באינטרנט ויוצרת הזדמנויות רבות להמרת גולשים חדשים.
כמות הכניסות לאתר

היום קיים קושי גדול יותר מבעבר, להגדיל את כמות הכניסות לאתר. זאת מפני שבשנים האחרונות לא מעט אתרים החלו לאבד תנועה לטובת הרשתות החברתיות וענקיות הקניות אונליין כמו אלי אקספרס ואמזון. לכן, חשוב עוד יותר להכיר את הדרכים הכי יעילות להביא גולשים לאתר שלכם.

אך חשוב להבין שגם לאיכות הגולשים יש חשיבות ולא רק לכמותם. כשאנו רוצים להגביר תנועה באתר שלנו, השאיפה היא לגרום לה להיות כמה שיותר ממוקדת למוצר או לשירות שאנו מוכרים. גולשים ממוקדים יותר, בעלי סיכוי גבוה יותר לרכוש את המוצר ולא רק לעבור באתר.

הטראפיק באתר שלכם הוא גם אינדיקטור חשוב כמניע לצמיחה עסקית. הבנה שלו יכולה לעזור לכם – לראות עד כמה השיווק שלכם באמת עובד, לאסוף תובנות לגבי הקהל שלכם, ליצור יותר לידים ולהשיג יותר לקוחות.

Boost sales abstract concept vector illustration. Promote product online, digital marketing strategy, sales plan, boost your business, increase sales, customer engagement abstract metaphor.

אז מה צריך לעשות?

ישנם כמה טיפים שיסייעו לכם להביא יותר גולשים לאתר של העסק שלכם, הנה 10 מהם:

  1. קידום ממומן בגוגל – הכי ברור כמובן. קידום ממומן זו דרך מצוינת להביא קהל חדש לאתר שלכם. חשוב להתאים את אסטרטגיות הפרסום שלכם, כך שיתאימו ליעדים שלכם – אם אתם רק רוצים תנועה רבה יותר באתר, או שאתם מחפשים גם להגדיל את ההמרות. לקידום הממומן יש את היתרונות והחסרונות שלו, לכן חשבו היטב על היעדים שלכם לפני שתוציאו כסף.
    איך מחליטים אם להתחיל פרסום בפייסבוק או בגוגל?
  2. סושיאל מדיה – לא מספיק לייצר תוכן נהדר ולקוות שאנשים ימצאו אותו – עליכם ליזום. אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה ואת כמות הכניסות לאתר האינטרנט שלכם היא להשתמש בערוצי המדיה החברתית כדי לקדם את התוכן שלכם. תפעלו במספר פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט לדוגמה. יותר ערוצים יאפשרו לכם להגיע לקהל רחב יותר.
  3. כותרות שלא ניתן לעמוד בפניהן – כותרות הן אחד החלקים החשובים ביותר בתוכן שלכם. ללא כותרת משכנעת, אפילו הפוסט המקיף ביותר בבלוג לא יזכה לחשיפה. לכן, כתבו כותרות "מפוצצות", שיגרמו לגולשים ללחוץ עליהן ולהיכנס לאתר. מעבר לכך שהתנועה שלכם תגדל, גם גוגל תראה בכם אתר מעניין יותר ותקדם אתכם בתוצאות החיפוש שלה.
  4. בצעו On-Page SEO  – חשוב מאוד לעשות אופטימיזציה של התוכן שלכם למנועי חיפוש. חשבו האם אתם מפיקים את המרב מהטקסט alt של התמונה? האם אתם יוצרים קישורים פנימיים לתוכן חדש? ביצוע אופטימיזציה עבור קידום האתר זה יחסית פשוט ויכול לעזור להגביר את התנועה האורגנית שלכם.
  5. מילות מפתח – תשיגו את מילות המפתח הממוקדות והפופולריות שיקדמו את התוכן שלכם. שימו לב גם למילות מפתח עם זנב ארוך, המהוות את רוב בחיפושים במנועי החיפוש.
  6. שיתופי פעולה – אם יש לכם בלוג באתר, עשו שיתופי פעולה עם בלוגרים אחרים בפוסט אורח. הקהל של הבלוגר האורח יבקר בזכותו באתר שלכם. אם התוכן שלכם טוב ואיכותי הוא יהפוך למבקר קבוע גם אצלכם.
  7. פורומים וקהילות – עדיין יש לא מעט אתרי פורומים פעילים בארץ, במיוחד הפורומים המקצועיים יותר למשל בנושא עריכת דין, חינוך, רפואה וכו'. אתרים אלו מושכים אליהם המון תנועה ולכן רצוי להיות פעילים בהם. ברגע שאתם חלק מקהילה, הקהילה הזו הופכת לקהל פוטנציאלי במיוחד. אך שימו לב שהנחת הקישורים לאתר שלכם צריכה להיות חכמה מכיוון שאם תנסו להשתתף בדיונים רק על מנת להפיץ קישורים, עלולים לסמן אתכם כספאמרים.
  8. ניוז לטר – או רשימות תפוצה. הרבה גולשים עדיין אוהבים לקבל עדכונים באופן מרוכז למייל שלהם. ניוז לטרס מאפשרים לכם לדאוג שהקהל לא ישכח אתכם, לפרסם דברים חדשים שקורים באתר ולגרום להם להיכנס להציץ. מעבר לכך, קל מאוד לראות אילו הודעות עובדות ואילו לא ואפילו מהם הקישורים עם אחוזי הלחיצה הגבוהים ביותר בתוך המודעה. זהו יתרון משמעותי כאשר אתם רוצים לבצע אופטימיזציה לתוכן שלכם ולהגדיל את כמות הכניסות לאתר.
  9. וודאו שהאתר שלכם רספונסיבי – הכוונה היא שהאתר שלכם מותאם באופן אוטומטי לפלטפורמה דרכה הוא נצפה: מובייל, PC או טאבלט. כיום יותר מתמיד אנשים משתמשים במכשירי המובייל כדי לגשת לרשת. אם האתר שלכם לא מאפשר גלישה נוחה דרך המובייל, לקהל יהיה קשה לחזור אליו. אתם צריכים להבטיח שהאתר שלכם נגיש וניתן לראות אותו בנוחות במגוון מכשירים, כולל סמארטפונים קטנים יותר.
  10. בצעו מחקר של המתחרים שלכם – חשוב מאוד שתכירו את השוק בו אתם נמצאים, מי המתחרים שלכם ומה הם עושים. מחקר כזה מאפשר לכם ללמוד איזה תוכן עובד טוב יותר ומה מביא לתנועה גדולה יותר אצל המתחרים שלכם, ולכן כנראה יעבוד גם לכם.

אם אתה רוצה לקרוא עוד על Web Traffic לחץ כאן

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892