טיפים להקמת קמפיין ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל היה מאז ומעולם ערוץ פרסום עיקרי לעסקים שרצו להשתלב בתוצאות החיפוש בגוגל בזמן מהר ולקבל תוצאות מיידיות. התחרות הכבדה מצריכה מאיתנו, המפרסמים, לייצר את הקמפיין הטוב ביותר שאפשר על מנת להפיק מקמפיין הפרסום שלנו את המקסימום. כמובן, חשוב לבדוק את כל האופציות לפרסום ממומן ברשת (פייסבוק, טיקטוק וכו׳). למידע נוסף אודות איך לבנות אסטרטגיית שיווק באינטרנט > 

גוגל הוא ערוץ פרסום יעיל במיוחד מכיוון שמדובר בקהל חםכזה שחיפש את המוצר או השירות שאתם מציעים, בשונה מערוצי פרסום אחרים שבהם אתם מופיעים ללקוח מבלי שחיפש אתכם בהכרח, וזה יתרון גדול מצד גוגל.

אז איך אפשר להפיק את המקסימום מקמפיין הפרסום? הכנו עבורכם מספר טיפים לניהול והקמת קמפיין קידום ממומן בגוגל שיעזור לכם למקסם את הפרסום ולדעת לתעל אותו לאורך הדרך להצלחה גדולה. בואו נתחיל.

כתיבת מודעות ממירות

המודעה שלכם בפרסום היא האינטרקציה הראשונה שלכם מול הגולשים. המטרה שלכם מהמודעה היא לגרום לגולשים בגוגל להסתקרן וללחוץ דווקא על המודעה שלכם ,ורצוי כמה שיותר (CTR גבוה), על פני המודעות של המתחרים.

אז איך אפשר לעשות את זה?

  • לשלב את שם המוצר או השירות שאתם מציעים (שזה לרוב גם מילת המפתח המרכזית של אותה קבוצת מודעות) בכותרת הראשונה.
  • לציין את הערך אתם נותנים ללקוח או היתרון שלכם על פני המתחריםהאם זה מחיר? שנות הניסיון שלכם?
  • לשלב הנעה לפעולהרוצים שהלקוח יתקשר אליכם? יקבל פרטים נוספים? יגיע אליכם לחנות או לבית העסק? פשוט תבקשו ממנו עם הנעה לפעולה פשוטה וברורה.
  • לשלב את מילת המפתח המרכזית גם בתיאור.

הוספת תוספים למודעות שלכם

תוספי מודעות הופכות את המודעה שלכם לבולטת יותר ובעצם תופסת יותר "נדלן" בעמוד הראשי בתוצאות החיפוש. חפשו את כל התוספים המתאימים לעסק שלכם ושלבו אותם, כמה שרק אפשר, בקמפיין שלכם.

במרבית הקמפיים נוכל למצוא את התוספים הבאים:

  • תוסף התקשרותתוסף שמציג את מספר הטלפון של העסק.
  • תוסף יתרונות מרכזייםתוסף שמציג בנוסף לתיאור שלכם, עוד מספר יתרונות של בית העסק ובעצם "מנפח" את התוצאה שלכם. בתוסף זה תוכלו להוסיף את כל היתרונות שלכםשנות ניסיון, לקוחות ממליצים, תעודות והסמכות, מידע נוסף על המוצרים ועוד.
  • תוסף לקישורים פנימייםדרך נוספת לנפח את המודעה היא באמצעות קישורים נוספים שעשויים להביא מידע נוסף לגולשים על המוצר או השירות שלכם. מדובר בתוסף מומלץ מאוד שלרוב מתאים לאתרים בעלי עמודים רבים ופחות לעמודי נחיתה (למרות שגם במקרה הזה נעשה שימוש רב בשיטה זו)
  • תוסף מיקוםמתאים מאוד לעסקים מקומיים שמטרת הקמפיין היא להזמין את הגולשים לבית העסק שלכם.

רודפים אחרי הלקוחות שכבר הגיעו אליכם

אם לקוח הגיע אליכם לעמוד נחיתה או לאתר והחליט לעזוב מבלי לבצע שום פעולה, זה לא אומר שצריך לוותר עליו. להפך, אתם צריכים לחזר אחריו, הוא עוד יכול לחזור.

קמפיין רימרקטינג זו בעצם שיטת פרסום המשלבת באנרים באתרי שותפים של גוגל.הבאנרים האלה יופיעו ללקוחות שכבר ביקרו אצלכם (צריך להגדיר קהל) ועלול להוביל אותם לחזור אליכם.

במקרים של קמפיין רימרקטינג, במידת האפשר, מומלץ לתת ערך נוסף לגולשתוספת הנחה במידה וניתן וכדומה.

מעקב אחרי המרות

לא משנה מהי מטרת הקמפיין שלכם, חשוב מאוד לעקוב ולהבין האם הפעולה שאותה אתם רוצים שהגולש יבצע, תבוצע.

לדוגמה, במידה ומדובר באתר מכירות, אתם רוצים שהגולש יגיע לעמוד התודה שלאחר הרכישה, באתרי תדמית ובעמודי נחיתה אתם רוצים התקשרות או מילוי טופס יצירת קשר באתר.

חשוב מאוד להגדיר את מעקב ההמרות בצורה טובהרק כך תוכלו לדעת איזו מילת מפתח הובילה לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

ביצוע אופטימיזציה לקמפיין

אופטימיזציה היא מילה גדולה שעיקרה היא מיטוב הקמפיין שלכם, ישנם מספר דרכים למטב את הקמפיין שלכם

  • הגדרת מילות מפתח שליליות במידה ויש ביטויים שלא רלוונטיים.
  • מעקב אחרי הביטויים שמובילים להמרהאלו שלא מובילים להמרה, ניתן להסיר
  • התאמת הצעת המחיר לפי סוג המכשיר, לפי המיקום וכדומה
  • התאמת הצעת המחיר לפי שעה ויום.

והאמת? יש עוד הרבה דרכים למטב את הקמפיין שלכם.

הקלקות מתחריםאפשר לחסום אותם

בתחומים רבים, לצערנו, מתחרים רבים עלולים ללחוץ עליכם לאורך שעות היום במטרה לבזבז לכם את התקציב ובכך לגרום לכם להופיע פחות ופחות ללקוחות רלוונטיים. ישנם באינטרנט כלים שמסייעים לכם לחסום את אותם המתחרים שלכם על פי אלגוריתמים שהוגדרו על ידי החברה.

כלים אלו נמצאו יעילים במקרים רבים, אך חשוב להבין כי התהליך לוקח לעיתים זמן וחשוב להיות סבלניים.

אז בואו נסכם

קמפיין ממומן הוא ערוץ פרסום מעולה לעסקים רבים.

חשוב לבצע אופטימיזציה לאורך כל תקופת הפרסום. רצוי לעקוב אחרי הקמפיין לפחות אחת לשבוע ולראות האם אפשר לשפר את הקמפיין.

לאורך הקמפיין אתם תקבלו המלצות נוספות מבית גוגל אדס. לא תמיד כדאי להסתמך על ההמלצות הללו ואפשר לדחות אותן אבל מומלץ לעשות את זה במידה ולא רוצים לקבל את ההצעות שלהן.

תשקיעו במודעה שלכם ותנו לגולש את כל המידע שיגרום לו לרצות ללחוץ על התוצאה שלכם.

תוסיפו תוספים ותזכו בשטח נדלן רב יותר בתוצאות החיפוש.

בקיצור, תעשו את הקמפיין הכי טוב שאתם יכולים כדי באמת להפיק את המקסימום מהתקציב שאתם משקיעים בערוץ הפרסום הזה. למידע נוסף על קמפיין ממומן בגוגל שמנצח את המתחרים

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892