תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

בניית אתר וורדפרס – 5 טעויות שאסור לכם לעשות

טעויות בבניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס, הוא עסק שכולם עושים בו טעויות. אבל חלקן יכולות להיות טעויות יקרות שאסור לך לעשות. אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור לך להימנע מטעויות בעת בניית אתר וורדפרס – ולפני שנתחיל תזכור שכל טעות היא הזדמנות למידה שעוזרת לך לצמוח.

במהלך השנים סייענו לאלפי משתמשי וורדפרס להקים את האתרים והבלוגים שלהם. בהקמת אתרי האינטרנט שלנו, כמו גם בסיוע לאחרים, למדנו להימנע מכמה טעויות נפוצות של וורדפרס. זה עזר לנו לחסוך זמן, כסף ולהגדיל את העסק שלנו בצורה יעילה יותר!

בפוסט של היום נראה לך כיצד להימנע מחמש טעויות של WordPress. אם כבר עשית את הטעויות האלה, תמצא בפוסט הזה גם כיצד לתקן את הבעיות ולהביא אותך ואת האתר שלך חזרה לדרך הנכונה.

אז בוא נתחיל!

1. לא מגבה את האתר שלך

בניית אתר וורדפרס ללא גיבויים רגילים הוא כמו לקפוץ ממטוס ללא מצנח – משמע זה לא רעיון טוב בכלל. תאמין לנו, אתה לא רוצה לגלות יום אחד שכל העבודה הקשה שהשקעת פשוט הלכה לפח. אז בבקשה תתרגל לגבות את אתר הוורדפרס שלך או שאתה עלול לאבד הכל.

האם קראת את על גיבוי אתר וורדפרס? בפוסט זה, יש את כל מה שאתה צריך לדעת על גיבוי האתר שלך.

ולפני שאתה נכנס ללחץ ומתחיל לחשוב על דרכים שיעזרו לך לא לשכוח לגבות את האתר שלך. אנחנו שמחים לבשר לך שאתה לא צריך לגבות את אתר הוורדפרס שלך באופן ידני. אתה יכול להשתמש בתוספי גיבוי של וורדפרס או בשירותים מסחריים המגבים את האתר שלך באופן אוטומטי על בסיס קבוע. הנה כמה המלצות:

שירותי גיבוי מובילים:

WPEngine – ספק שירותי אירוח וורדפרס מנוהלים מהשורה הראשונה. הם מספקים תכונות גיבוי מובנות.

VaultPress – גיבוי ואבטחה של WordPress. הם מספקים גיבויים אוטומטיים עם שחזור קל.

תוספי גיבוי של וורדפרס:

BackUpWordPress

BackWPUp

2. התעלמות מעדכוני וורדפרס

תופתעו מהמספר העצום של משתמשי וורדפרס שמפעילים את אתרי האינטרנט שלהם בגרסאות מיושנות של וורדפרס.

החלק הגרוע ביותר הוא שרוב המשתמשים האמורים סבורים כי עדכון לגרסה החדשה ביותר של וורדפרס 'ישבור' את אתר האינטרנט שלהם. אז הם נאחזים בתוספים ישנים רק בגלל שהמפתחים לא טרחו מספיק לשדרג.

וורדפרס מספקת תכונות חדשות ומרתקות כל הזמן ומחמירות יותר מבחינת האבטחה.

אם לא היה צורך בשדרוגים, לא הייתה לנו את הוורדפרס שאנחנו מכירים ואוהבים היום. תכונות מיושנות ופגיעות (מבחינת אבטחה) הולכות יד ביד, ואם אינך מפעיל את אתר האינטרנט שלך ב- WordPress 3.9.1 ומעלה, אתה כנראה 'מתחנן' שיפרצו לך.

אל תתעלם מהודעות השדרוג ואם תבנית או תוסף לא נתמכים לאחר השדרוג, ישנן חלופות טובות יותר.

בניית אתר לעסק

3. שימוש ב"admin" כשם המשתמש שלך

אם "admin" הוא שם המשתמש שלך, סביר גם להניח שיש לך סיסמה חלשה ואתה בדיוק הפיתיון המושלם להאקרים לפרוץ לאתר שלך (אם הם לא עשו זאת כבר).

אז נכון, וורדפרס יוצרת את שם המשתמש 'admin' כברירת מחדל. זו לא הטעות שלך. אבל אתה יכול לשנות את זה! אתה יכול לשנות את זה כשאתה מתקין את וורדפרס.

זה נשמע אולי סתמי ולא חשוב אבל זה דווקא חשוב מאוד, וזה הופך את האתר שלך להרבה יותר פגיע למתקפות סייבר. ואם לא גיבית את האתר שלך, כמו שציינו בסעיף הראשון, כנראה שתאבד אותו. או יותר גרוע – אם האתר שלך מכיל מידע חשוב על הלקוחות שלך, אתה יכול להסתבך הרבה יותר. אז לעולם אל תשתמש ב'אדמין' כשם המשתמש שלך, ותזכור ליצור סיסמאות קשות לפיצוח.

4. הורדת תבניות של "וורדפרס" בחינם מכל מקום

הפעל את מנוע החיפוש המועדף עליך ברגע זה וחפש את "תבניות וורדפרס בחינם". אנחנו נחסוך לך את המאמץ ונספר לך שאתה תקבל עומס מוגזם של ערכות נושא "בחינם" של וורדפרס, ארוזות ומוכנות להורדה.

הבעיה היחידה היא שרוב ערכות הנושא החינמיות האלה אינן באמת חינמיות. רובן עמוסות בקוד זדוני וקישורים שלא מועילים לך. ההצלחה של בניית אתר וורדפרס שלך תלויה בגורמים רבים, אחד מהם הוא איכות ערכת הנושא (התבנית) של האתר שלך. אם תבחר בתבנית וורדפרס לא נכונה (או פגומה), אתה לגמרי יכול להיפרד לשלום מההצלחה שחלמת עליה. תבניות כאלה פשוט יהרסו את האתר שלך.

אם אתה מחפש ערכות נושא פרימיום וורדפרס מקצועיות, אנחנו ממליצים לך ללכת עם חברה מכובדת כמו:

WPExplorer

Themify

Elegant Themes

Genesis

Total WordPress Theme Framework

או שאתה תמיד יכול לשכור מפתח וורדפרס שייצור עבורך תבנית מאפס.

אם התקציב שלך קטן ואתה לא רוצה להשקיע, זה לגמרי בסדר! אתה לא חייב להשתמש בתבנית שעולה כסף, אתה יכול לקבל תבניות מדהימות וחינמיות של וורדפרס בWPExplorer ובמאגר העיצוב של וורדפרס.

העיקר שלא תשתמש בערכות הנושא החינמיות לוורדפרס המפוזרות בכל מקום באינטרנט – וודא שאתה מוריד רק תבניות ממקורות מכובדים. תמנע מערכות נושא בחינם באיכות נמוכה.

מעוניין לדעת מהן 20 תבניות פרימיום לוורדפרס לשנת 2020?

5. האתר שלך לא רספונסיבי או לא מותאם לנייד

המכשירים הניידים הם כבר מזמן לא 'העתיד', הם ההווה, ורוב הקהל שלך כנראה יגיע לאתר שלך דרך המכשיר הסלולרי שלו. ברגע שהאתר שלך לא נתמך או לא מותאם למכשירי הסלולר, אתה בעצם עושה לעצמך שירות רע מאוד.

אם האתר שלך אינו ידידותי לנייד, אתה עלול להפסיד לקוחות רבים שלא יצליחו לגלוש באתר שלך. אבל לא רק, יש סיבה נוספת ולא פחות חשובה שבגללה את חייב שהאתר שלך יהיה ידידותי למכשירים הניידים – גוגל!

גוגל מעודדת את מנהלי האתרים, להקים אתרים מותאים לנייד. לכן, האלגוריתם של גוגל יעניש באתר שאינו ידידותי, ולא יציג אותו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש (וכנראה גם לא בעמוד השני).

אז איך אתה הופך את האתר שלך לריספונסיבי (מותאם לסוגים שונים של מסכים)?

אתה יכול להתאים את האתר שלך באמצעות תוספים כמו WPtouch או להשתמש בעיצוב רספונסיבי מההתחלה. עיצוב רספונסיבי (משתמש ב- HTML + CSS3) מבטיח שהאתר שלך נראה טוב בכל המכשירים ללא קשר לרוחב המסך.

קראו במאמר הבא מהי החשיבות של אתר רספונסיבי ומותאם למובייל?

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892