תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

‎⁨אחסון בשרת וורדפרס⁩

וורדפרס, מערכת ניהול התוכן (CMS) החינמית הפופולרית ביותר בעולם, מפעילה מיליוני אתרים ברחבי העולם. מאחורי הממשק הידידותי והתכונות הדינמיות מסתתרת ארכיטקטורה מתוחכמת הכוללת שרתים ורכיבי אחסון. בחירה נכונה בשרת אחסון איכותי ישפיע על האתר באופן משמעותי ויגרום לביצועים שלו להיות יותר טובים, כמו כן גם מומלץ לבחור בחברה איכותית שמכירה את הפלטפורמה ויודעת בדיוק מהם הצרכים המותאמים לכל אתר.

אחסון בשרת וורדפרס

אם מעולם לא היה לכם אתר, או אתר בפלטפורמה ספציפית, מומלץ להשתמש בוורדפרס היות וזוהי הפלטפורמה הנפוצה ביותר בעולם לניהול תוכן. אפשר להגיד בפה מלא שככל הנראה, מחצית מהאתרים בעולם אם לא יותר משתמשים בפלטפורמה זו

 

חשוב להבחין בין הצרכים השונים: לכל עסק יש צרכים אישיים וספציפיים משלו, ולכן חשוב לבדל את עצמכם מהשאר. בנוסף, דבר קריטי הוא פיצוח ופילוח קהל היעד לפני שבכלל מתחילים במלאכה. מיהו קהל היעד שלכם? למי אתם מכוונים? למי אתם רוצים למכור את השירותים או המוצרים שלכם? מהם הצרכים של האתר שלכם

איך בוחרים שרת וורדפרס?

בכל מה שקשור לצרכי האתר, בחירת האחסון ושרת וורדפרס היא חשובה מאין כמותה. לבחור בחברה הנכונה שמומחית בתחום ועוסקת בו כבר שנים רבות, היא הבחירה הטובה ביותר. אחסון וורדפרס איכותי ואמין באמצעות sweethome.co.il לאחסון מקצועי, שיפור ביצועי האתר וכל השדרוגים המקסימליים. שירות תמיכה הזמין 24/7, שירותי אבטחה מוקשחת להבטחת שימור הנתונים ואבטחת המידע בכל רגע נתון עם חבילות אחסון ייעודיות לעסק.

 

וורדפרס מסתמכת על חוויית שרתלקוח בה השרת מארח את קבצי האתר, מסדי הנתונים ורכיבים חיוניים אחרים. שרת האינטרנט הוא רכיב מכריע המטפל בבקשות http מדפדפני משתמשים, Nginx ו-Apache הם שרתי אינטרנט המפרשים סקריפטים של השפה php, השפה עליה בנויה וורדפרס. מערכת ניהול מסדי הנתונים הנפוצה ביותר עבור וורדפרס היא Mysql, בה שרת מסד הנתונים מטפל בשאילתות ואחזור נתונים על מנת שהתוכן יעבור באופן מיידי.

 

מה עוד צריך לקחת בחשבון? נפח האחסון וחומרת השרת. השרת ממלא תפקיד מרכזי בקביעת ביצועי האתר ושיפור מהירות האתר. ככל שהאתר יהיה מהיר יותר, כך יותר גולשים יישארו בו. במידה והנפח אינו מתאים או שהביצועים אינם טובים מספיק, גולשים ייעלמו מהאתר וכך גם הפוטנציאל לרווח והצלחה. קיבולת האחסון ואחסון איכותי מספיק יחד עם שרת חזק הם הגורמים המשפיעים על היכולות להתמודד עם התעבורה, עיבוד בקשות וסיפוק תוכן לאתר באופן שוטף.

אחסון בוורדפרס כפלטפורמה לניהול תוכן

אתרי וורדפרס מאחסנים סוגים שונים של נתונים, הכוללים קבצים, תמונות, ערכות נושא ותוספים שתורמים משמעותית לביצועים של האתר ושדרוגו. כמו כן ישנם עדכונים מאסיביים באופן יומיומי לאתר. הבנת ארכיטקטורת האחסון חיונית לשיפור הביצועים ואבטחת המידע והנתונים בפלטפורמה.

 

וורדפרס מסתמכת על מערכת ניהול קבצים מסודרת על מנת לארגן ולאחסן את קבצי הליבה שלה, ערכות נושא, פלאגינים ותכנים כמו סרטונים, תמונות ואודיו. מבנה מערכת הקבצים של השרת חייב להיות מוגדר כהלכה כדי להבטיח שהקבצים נגישים ומאובטחים. בדרך כלל, פרוטוקול העברת קבצים (FTP) משמש לניהול הקבצים. ארגון נכון ואופטימיזציה של קבצי מדיה תורמים לאתר אינטרנט מהיר ויעיל יותר, כמו כן גם אופטימיזציה של שמות מדיה (alt text) לטובת מאמצי ה-SEO של האתר.

 

רשת אספקת התוכן של וורדפרס (CDN) היא רשת של שרתים המספקים תוכן (תמונות, גיליונות סגנונות, סקריפטים) מהשרת הקרוב ביותר למיקומו של המשתמש. הטמעת CDN יכולה לשפר משמעותית את ביצועי האתר על ידי הפחתת זמן האחזור ושיפור חווית המשתמש הכוללת.

 

מסד הנתונים בפלטפורמה מאחסן מידע חיוני כגון פוסטים, דפים, נתוני משתמשים והגדרות. גיבויים קבועים של מסד הנתונים חיוניים לשלמות הנתונים ולשחזור במקרים קיצוניים או לא רצויים. משתמשי וורדפרס ממנפים לעתים קרובות כלים ותוספים שמעניקה וורדפרס לניהול מסדי נתונים על מנת לייעל את תהליכי הגיבוי.

איך בוחרים שרת אחסון?

בחירת שרת האחסון היא כל כך חשובה מכיוון שהשרת הוא הבית שעוטף את האתר שלכם. בלי שרת אחסון חזק מספיק, האתר לא יתפקד כמו שצריך ואף יעשה נזק משמעותי למותג או העסק. שרת וורדפרס מעניק אפשרויות בלתי מוגבלות באמצעות אחסון וורדפרס מהיר ואיכותי בחברה העוסקת בכך זמן רב – sweethome.co.il – חברה הקיימת בתחום כבר 20 שנה ומכירה את העסק היטב. אחסון מתקדם מבוסס שרתי cPanel ללקוחות קטנים וגדולים כאחד, חבילות המתאימות את עצמן לכל עסק, עם אופטימיזציה ותמיכה מלאה בוורדפרס בכל זמן נתון

 

אחסון וורדפרס בשרת כחול לבן מומלץ בעיקר בגלל שזהו שירות של חברה ישראלית המתמחה בפלטפורמה ייעודית זו, ולכן אם יש כל בעיה שירות ישראלי יהיה זמין לכל בעיה שלא תהיה. החברה מציעה חבילות אחסון על גבי תשתית ענן פרטית בישראל, הממוקמת בחוות השרתים של בזק בינלאומי. החבילות מבוססות על שרתים בתצורת לינוקס (Linux). חוץ מחבילות איכותיות המוצעות באתר, השירות גם מספק חבילות מאובטחות ברמה הגבוהה ביותר כדי שיהיה שקט נפשי בכל מה שקשור לאבטחת המידע ושימור הנתונים על גבי השרת

 

אז איך בכל זאת תדעו שבחרתם באחסון שרת וורדפרס נכון? בחברה המתאימה לכם ביותר? תשאלו את השאלות הנכונות ותגיעו מוכנים. לפני פגישה והתייעצות, מומלץ לערוך מחקר בסיסי עד מעמיק בכל מה שקשור לאחסון ושרתי וורדפרס. אל תפחדו לשאול את כל השאלות שעולות לכם לראש. מהו נפח האחסון; מהו נפח התעבורה; איזה שרת כדאי לבחור; מהי חברת האחסון המתאימה ביותר לעסק שלי; איך אפשר לשפר את ביצועי האתר באופן המקסימלי; כך תוכלו להבין קצת יותר במה מדובר ולדעת מהי החבילה המתאימה ביותר לצרכי האתר שלכם.

 

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892