תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

‎⁨אחסון וורדפרס – חזק ואמין⁩

מחקר מילות מפתח

מערכת וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר כיום. כמחצית מהאתרים בעולם מאוחסנים ע"י וורדפרס, ולא סתם המערכת נחשבת לידידותית למשתמשים שהם לא בהכרח טכניים, ומציעה מגוון אופציות של תוספות שמשדרגות את האתר באופן משמעותי. אחסון בוורדפרס הוא מומלץ למי שמעוניין באתר חזק, אמין, מקצועי ובטוח במערכת הכי מבוקשת כיום.

אחסון וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS – Control Managment System) שזכתה לשבחים רבים וחוללה מהפכה בדרך בה המגזר הציבורי והעסקי מנהלים אתרים. בליבה של הפלטפורמה טמונה מערכת אחסון מתוחכמת שממלאת תפקיד מרכזי בביצועים ובפונקציונליות של האתר

אין ספק שמדובר באחת מהמערכות היעילות ביותר כיום אך השירות מצריך אחסון וורדפרס איכותי, לא ניתן לקבל את הביצועים האופטימליים של המערכת, היות והיא דורשת לא מעט. אחסון לא איכותי יכול לגרום לנזק משמעותי מבחינת איבוד גולשים קבועים או פוטנציאליים, פגיעה קריטית בקידום האתר (SEO), ופגיעה במוניטין של העסק או המותג

אתר הוורדפרס בנוי על בשפת התכנות הפופולרית והוותיקה – (PHP (Personal Home Page, ומסד הנתונים של אתר בפלטפורמה הוא מסוג – (Mysql (Structured Query Language. לעומת פלטפורמות אחרות, אחסון באתר וורדפרס הוא יותר "כבד" משמעותית דווקא בגלל כל הפונקציונליות שלו וכל מה שיש לו להציע

מבנה האחסון של וורדפרס הוא מטבעו גמיש וניתן לשינוי, והוא מאפשר לאתרים לצמוח ולהסתגל בצורה יעילה. זה לא משנה אם האתר הוא בלוג אישי, אתר עמוס (כמו אתרי חדשות למשל) או אתר סחר, אתר בוורדפרס יכול להתאים לצרכי אחסון משתנים ומגוונים. ככל שהתוכן וקבצי המדיה גדלים, כך גם הפלטפורמה מתרחבת, יחד עם תוספים לקידום ושדרוג האתר, מה שמבטיח אתר רספונסיבי ומקצועי.

ניתן להתקין את מערכת וורדפרס על מרבית השרתים, אך חשוב לבחור באחסון וורדפרס איכותי, יעיל, מקצועי וותיק המומחה באחסון על המערכת הזו.

למה דווקא אחסון בוורדפרס?

אחת התכונות הבולטות בוורדפרס היא מערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש. הספרייה בוורדפרס מאפשרת למשתמשים לארגן ולסווג תמונות, סרטונים וקבצי אודיו בקלות. זה לא רק מייעל את תהליך יצירת התוכן, אלא הופך אותה לעקבית ועוזר לשמור על מבנה קבצים נקי ומאורגן. המערכת גם משפרת את חווית המשתמש הכוללת והופכת אותה לנוחה ומהירה יותר.

 

עדכונים מהירים ומאובטחים עדכון ערכות נושא, תוספים וליבת וורדפרס הוא תהליך פשוט. הממשק הידידותי למשתמש מבטיח שגם מי שאין לו ידע טכני נרחב, יוכל לשמור על האתרים שלו מעודכנים, ולהפיק תועלת מהפיצ'רים ותיקוני האבטחה העדכניים ביותר. וורדפרס מספקת כלים ותוספים לייעל את תהליך ניהול האתר.

 

באחסון של וורדפרס ישנם תהליכי גיבוי ושיחזור קלים במקרה של איבוד מידע. בעזרת גיבויים קבועים, ניתן להבטיח שמירה על התוכן והמידע, ובמקרה של אובדן נתונים, ניתן לשחזר אותו במהירות באמצעות שירות מהיר של החברה בה בחרתם לאחסון וורדפרס. לכן הבחירה בחברה טובה ואמינה היא קריטית להצלחת האתר ותפקודו.

 

ניתן לשער כי לפחות 50% מהעסקים או אנשים פרטיים בעולם משתמשים בפלטפורמת וורדפרס. זוהי הפלטפורמה הנוחה והיעילה ביותר מבחינת אחסון נתונים, חווית משתמש וגיבוי מידע. באחסון וורדפרס ניתן לגבות את הנתונים באופן אוטומטי באופן חודשי, שבועי ואף יומי, ובזאת להבטיח את שימור המידע בצורה הבטוחה ביותר.

 

עד כמה זה קריטי לבחור בחברה הנכונה? בכל מה שקשור לשרתי וורדפרס, בחירה באחסון מהיר ואיכותי מבוסס שרתי cPanel באמצעות webgate.co.ilעם ניסיון של 20 שנה בתחום, אופטימיזציה מלאה ותמיכה בכל גרסאות וורדפרס. סוויט הום מציעים חבילות בסיסיות עד מתקדמות המתאימות את עצמן לכל עסק, על גבי תשתית ענן פרטית הממוקמת בישראל, בחוות השרתים של בזק בינלאומי.

מהם הקריטריונים שצריך לקחת בחשבון באחסון וורדפרס?

השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם מעוניינים קודם כל באחסון וורדפרס, מהו נפח האחסון שניתן לאחסן על השרת? מהו נפח התעבורה שעובר בין השרת לגולשים? מהם הסוגים השונים של אחסון בפלטפורמה ומהו האחסון המתאים לכם ביותר? בין אם זה אחסון שיתופי, אחסון על VPS (שרת וירטואלי), אחסון ייעודי ועוד. חשוב לבחור חברת אחסון איכותית ולהתייעץ איתה בכל השאלות הללו לפני שבכלל בוחרים אחסון וורדפרס

 

חובה לקחת מספר גורמים וקריטריונים בחשבון בעת בחירת אחסון המלצות וביקורות הן דבר קריטי בעת בחירת חברה לאחסון וורדפרס. כשאתם בוחרים חברה מסוימת, תשאלו את כל השאלות הקשורות באחסון וחשוב לעשות גם מחקר בסיסי/מעמיק לפני שאתם בכלל ניגשים לשאלות ובחירת החברה.

 

בכל מה שקשור לאחסון במערכת וורדפרס, מומחיות היא הדבר הראשון. ב-webgate.co.il תוכלו למצוא מומחים בעלי ניסיון של שלושה עשורים בתחום שידאגו באופן בלעדי לאחסון האתר שלכם, הכולל מערכת אבטחה ייעודית, מגוון חבילות המתאימות את עצמן לכל לקוח, שיפור ביצועי האתר, ועוד

 

באמצעות ניטור מערכות מלא, ניתן לנהל את האחסון בדרך הטובה ביותר שיש, עם שירות 24/7, תמיכה טכנית ייעודית מאנשים המומחים בעולם הוורדפרס כבר שנים רבות. כך ניתן לדעת שאפשר לסמוך על חברת האחסון לא משנה באיזה מצב. ישנו הבדל מהותי בין אחסון וורדפרס לאחסון באופן רגיל, ורק מי שבאמת מכיר את הפלטפורמה יידע לענות על הצרכים הספציפיים שיש לאתר בפלטפורמה.

 

ניתן לסכם שהיתרונות של אחסון וורדפרס מתרחבים הרבה מעבר לניהול נתונים מקצועי בלבד. מאספקת תשתית האחסון הניתנת להרחבה ועד לתפעול מסד נתונים יעיל, אחסון וורדפרס הוא אבן יסוד להצלחת הפלטפורמה. ללא אחסון מתאים האתר פשוט לא יעבוד כמו שצריך, ולא תקבלו את מה שרציתם. אחסון בוורדפרס, יחד עם בחירת החברה הנכונה, הוא מתכון לאתר מצליח, מקצועי, מהיר שמושך את קהל היעד הנכון מדי יום.

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892