20 תבניות פרימיום לוורדפרס לשנת 2021

בשנת 2021 צפוי מספר המשתמשים בסמארטפונים ברחבי העולם להגיע ל -2.87 מיליארד, ולדברי socPub 57% מהמשתמשים אומרים שהם לא היו ממליצים על עסק אם האתר הנייד שלו מעוצב בצורה לא טובה.
תבניות פרימיום לוורדפרס

כשאתה לוקח בחשבון את הנתונים הסטטיסטיים שלעיל, קל להבין שאתר לא רספונסיבי (לא מותאם לסמארטפון) יביא לאובדן הכנסות משמעותי. לכן חשוב לבחור תבנית מתוך תבניות פרימיום לוורדפרס

מעבר לכך, בימינו גוגל מעדיפה אתרים ידידותיים לנייד, ודירוגם גבוה יותר מאשר אתרים שאינם רספונסיביים. למרבה המזל, יצירת אתר רספונסיבי היא קלה באמצעות WordPress, במיוחד אם משתמשים בתבניות החדשות של WordPress.

לפני שאציג בפניכם כמה תבניות פרימיום לוורדפרס, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את התבנית שמתאימה לכם:

  1. תבנית שנטענת מהר – בכל הנוגע לזמני הטעינה, לקוחות יעזבו אתר אינטרנט שלוקח לו יותר משלוש שניות להיטען. לכן, עיינו בתכונות העיצוב של התבנית ובדקו אם הוא מותאם לטעינה מהירה. זה יעזור לכם לשפר את ההמרות שלכם.
  2. תבנית עם אפשרויות רבות להתאמה אישית – כדי ליצור אתר שיבלוט על פני המתחרים שלכם, כדאי שתבחרו בתבנית שניתנת להתאמה אישית רבה. ישנן תבניות מאוד אטרקטיביות עם עיצוב ייחודי, אבל קחו בחשבון שכל מי שמשתמש בתבניות האלה יבנה אתר דומה יחסית לשלכם.
  3. וודאו שהתבנית מתאימה לסוג האתר התחום שלכם – יש מבחר גדול מאוד של תבניות, חלקן מתאימות יותר לבלוגים אישיים, חלקן מתאימות יותר לתיקי עבודות וחלקן מתאימות יותר לחנויות מקוונות. כמו כן, יש גם תבניות רב תכליתיות שיכולות להתאים לכמה תחומים. לפני שאתם בוחרים תבנית, בדקו לאיזה תחומים היא הכי מתאימה.
  4. תבנית קלה וידידותית למשתמש – אם אתם יחסית בתחילת הדרך, כדאי שתבחרו תבנית קלה לשימוש שתאפשר לכם להגדיר ולבנות את האתר שלהם יחסית מהר. גם אם מצאתם תבנית יפה, שנטענת מהר ומתאימה לסוג האתר שלכם, אם היא קשה לשימוש אתם סתם תסתבכו ולא תצליחו להפיק ממנה את הפוטנציאל שלה.

אז אם אתם מחפשים תבנית נהדרת לבניית אתר האינטרנט שלכם, הנה 20 תבניות פרימיום לוורדפרס הכי טובות לשנת 2021.

התבניות כמובן יכולות לשמש לבניית בלוג, חנות אינטרנטית, אתר עסקי או אתר אישי. כמו כן, הן כולן מלאות באפשרויות, הגדרות ופונקציות, כך שלא תצטרכו תוספים רבים.

Hundred & Three

תבנית פרימיום רב תכליתית. פיתרון מושלם ליצירת אתרים מקצועיים ויצירתיים לארגונים, אירועים, בתי קפה, מסעדות, בלוגים, חנויות, מסחר אלקטרוני, אתרי פורטפוליו וכו'. תבנית הוורדפרס כוללת יותר מ- 20 דוגמאות גמו של דפי הבית, מודרנית ואינה דורשת שום ידע בקידוד. היא רספונסיבית באופן מלא ויש בו המון דפי הדגמה ותכונות. תבנית המבוססת על Basement WordPress Framework, בונה עמודים WPBakery ותוסף Revolution Slider.
מחיר: 49$.

Digiqole

תבנית רספונסיבית המתאימה לכל מי שרוצה להקים מגזין או אתר חדשות. פריסות הרשת המסודרות שלה מציעות גרסאות מכווצות מושלמות למסכים קטנים יותר, והטיפוגרפיה הברורה שלה והמרחב הלבן הנדיב מקלים מאוד על הקריאה. התבנית מגיעה עם יותר מ20 בלוקים חדשותיים כמו: רשימת חדשות, סליידר חדשות וכדומה. תבנית הוורדפרס מבוססת על Bootstrap4 Frameworkובונה עמודים Elementor.
מחיר: 25$.

Digiqole - תבנית וורדפרס

Crysta

תבנית רק תכליתית מושלמת לסטארטפים, חברות קטנות, סטודיו, אדריכלים וכו'. יש לה עיצוב מודרני ויצירתי. תבנית הוורדפרס כוללת שלושה דפי בית ייחודיים עם וריאציות של דפי נחיתה אפשרויות צבע שונות, פריסות שונות ופונקציית חיפוש. העיצוב קל מאוד להתאמה אישית וכל הקבצים והקוד מאורגנים היטב ומועברים בצורה מאוד נוחה למשתמש. התבנית מובססת על Visual Composer, בונה עמודים בשיטת "גרור ושחרר" שמספק חוויה נוחה מאוד לבניית האתר.
מחיר: 59$.

Crocal

תבנית וורדפרס רספונסיבית ורב תכליתית. מאוד נוחה למשתמש ומתאימה לכל סוג אתר שתרצו. התבנית כוללת 14 סוגים שונים של דמו, למעלה מ- 300 פריסות עמוד שונות, ומעל 50 אלמנטים מותאמים אישית, המדגישים את הגמישות שלה.
מחיר: 59$.

Crocal - תבנית וורדפרס

Adios

תבנית פורטפוליו רספונסיבית לגמרי, מתוחכמת ואסטתית. מתאימה לאמנים, סוכנויות, פרילנסרים וקריאייטיבסטים. התבנית וורדפרס מגיעה עם מערך מלא של תכונות עיצוב, כגון התאמה אישית מהודרת, בונה דפים, טיפוגרפיה יפה ועוד.
מחיר: 59$.

Avada

אחת התבניות הרספונסיביות הפופולריות ביותר ובצדק. התבנית רב תכליתית ומספקת מספר מרשים של דמו ואפשרויות התאמה אישית רבות. תבנית וורדפרס בגרסה 6.0 כוללת חוויית עריכה חזותית אינטואיטיבית חזיתית (הודות ל- Fusion Builder) בין מגוון עצום של תכונות ושיפורים חדשים.
מחיר: 60$.

Avada - תבנית וורדפרס

Jupiter

אם אתם מחפשים תבנית וורדפרס רספונסיבית הנטענת מהר, זו התבנית בשבילכם. היא מגיעה אם יותר מ 160 פריסות עמודים, בונה עמודים Elementor, מאפשרת התאמות אישיות רבות ואף תוכלו ליצור כותרות בקלות בעזרת עורכים חזותיים.
מחיר:
59$.

Flatsome

תבנית וורדפרס רספונסיבית, רב תכליתית מותאמת לווקומרס. אם יש לכם חנות אינטרנטית ואתם רוצים עיצוב מודרני ושליטה מלאה על אופן הצגת המוצרים שלכם, Flatsome היא הפתרון בשבילכם. התבנית מגיעה עם בונה דפים המאפשר לכם ליצור פריסה ייחודית לדפי המוצר שלכם, כמו גם להתאים אישית כל היבט חזותי תרצו. נוסף על כך, מגיעה עם ספרייה ענקית של אלמנטים שונים ועברה אופטימיזציה לקידום אתרים.
מחיר: 59$.

Total

תבנית רספבונסיבית, סופר מגניבה המשלבת את כוחו של ה- WordPress Customizer ובונה העמודים Visual Composer ומאפשרת לך ליצור אתר כמעט לכל דבר. אם אתם פרילנסרים, תיהנו במיוחד להשתמש בערכת הנושא Total.
מחיר: 59$.

Total - תבנית וורדפרס

The7

תבנית רב תכליתית רספונסיבית המשלבת בצורה מושלמת את Visual Composer והתוסף Ultimate Addons. מספקת יותר מ- 1000 אפשרויות עיצוב המאפשרות ליצור כמעט כל עיצוב שניתן להעלות על הדעת ותכונת אשף העיצוב מאפשרת ליצור עיצוב אתר בוטיק בכמה דקות.
מחיר: 39$.

Bridge

תבנית רספונסיבית ורב תכליתית המושלמת עבור כל אחד ואחת. בין אם אתם אנשי קריאייטיב, משרד עורכי דין, או פרילנסרים שמחפשים אתר פורטפוליו מודרני או בלוג אישי, ברידג 'היא בחירה טובה ביותר. כוללת למעלה מ300 סוגי דמו ייחודיים, נוחה מאוד למשתמשת ומאפשרת התאמה אישית טובה.
מחיר: 59$.

Oshine

תבנית ה- Oshine WordPress היא בחירה מצוינת עבור אתרי פורטפוליו וסוכנויות שרוצים עיצוב מודרני ומסוגנן. התבנית רספונסיבית וכוללת בונה עמודים ויזואלי אינטואיטיבי המאפשר לראות שינויים בזמן אמת. כמו כן, התבנית מותאמת לטעינה מהירה ונראת מעולה במכשירים ניידים.
מחיר: 59$.

Striking

בחירה נהדרת עבור אתרי וורדפרס גדולים וחנויות מקוונות הזקוקות לתבנית גמישה עם שפע אפשרויות. התבנית מגיעה עם סטיילינג בהתאמה אישית עבור WooCommerce, תפריט מגה מובנה ויכולה לשמש לסוגי אתרים החל מצילום לגיימינג, רכב ונדל"ן, בלוג, תיק עבודות, מסחר אלקטרוני ומכללות ואוניברסיטאות באתרי האינטרנט שלהם, בגלל שהיא גמישה ביותר, וניתנת להתאמה אישית אינסופית.
מחיר: 56$.

Porto

תבנית רספונסיבית מעולה, יכולה לשמש לאתר עסקי כמו גם לחנות מקוונת מן המניין. לתבנית וורדפרס זו יש כמה פריסות דמו לכל קטגוריה והיא משתלבת עם תוספים פופולריים אחרים כמו Visual Composer, Revolution Slider וכו'. התבנית מאפשרת שליטה מלאה על הצבעים, הגופנים והפריסה של כל עמוד וכן על השימוש בווידג'טים מותאמים אישית ומאפשרים להציג מידע נוסף על העסק או החנות שלך.
מחיר: 59$.

Brooklyn

תבנית פופולרית רב תכליתית. מכילה 45 אתרים שלמים שנבנים מראש בלחיצת כפתור אחת. לברוקלין יש עיצוב מדהים והיא כוללת בונה אתרים בשיטת גרור ושחרר. מכילה יותר מ185 טמפלטים, ניתנת להתאמה אישית גבוהה ורספונסיבית.
מחיר: 39$.

Brooklyn תבנית וורדפרס

Divi

תבנית רספונסיבית המתאימה לכל אתר. מאפשרת לבנות אתרים יפיפיים מבלי להשתמש כלל בקוד ומספקת אפשרויות התאמה אישית רבות. בעלת ממש עיצוב נוח דרכו ניתן לשנות בקלות צבעים, גופנים וסגנונות טקסט וליצור אנימציות מדהימות.
מחיר: 89$.

Astara

מדובר בתבנית רספונסיבית סופר קלה ולכן גם סופר מהירה. מתאימה לבלוג, פורטפוליו, אתר עסקי וחנות WooCommerce. אסטרה מגיעה עם קוד Schema.org ומשולב ב- AMP מוכן כך שמנועי חיפוש יאהבו את האתר שלך. עובדת בצורה מעולה עם בוני אתרים שונים.
מחיר: 59$.

ASTRA - תבנית וורדפרס

Genesis

המסגרת של ג'נסיס (Genesis Framework) היא מסגרת נושא פופולרית בוורדפרס שנבנתה באמצעות קוד נקי ויעיל לאתר טעינה מהירה. בעת השימוש בה ניתן לשפר את המראה של אתר הוורדפרס שלך על ידי התקנת Genesis child theme לצד המסגרת. אלה, מתבססים על עיצובים מותאמים אישית, תכונות ייחודיות ואפשרויות התאמה אישית נוספות.
מחיר: 59$.

TheGem

ערכת נושא וורדפרס רב תכליתית, רספונסיבית, בעלת ביצועים גבוהים, עם עיצוב יצירתי מודרני שיתאים למגוון של שימושים יצירתיים לבניית אתרים. TheGem תוכננה ופותחה כארגז כלים אולטימטיבי לבניית אתרים של אלמנטים עיצוביים, סגנונות ותכונות.
מחיר: 29$.

the-gem תבנית וורדפרס

Enfold

תבנית נקייה, סופר גמישה ולגמרי רספונסיבית. מתאימה לאתרים עסקיים, אתרי חנות ומשתמשים שרוצים להציג תיק עבודות מסודר. התבנית בנויה על גבי מסגרת Avia המופלאה ומציע תמיכה לתוסף WPML MULTI LANGUAGE, למקרה שתזדקק לו. מגיעה עם שפע של אפשרויות כך שתוכל לשנות פריסה, עיצוב, צבעים וגופנים בקלות.
מחיר: 59$.

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה לבנות אתר וורדפרס? לחצו כאן

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892