תומר פוקס שיווק באינטרנט

פוקס מדיה

איך לצלוח בניית אתר לעסק – 5 עצות שוות זהב שיבטיחו שתצאו מרוצים

בימינו, נוכחות מקוונת היא חיונית והכרחית לכל עסק, בין אם אתה צלם עצמאי, עורך דין, בעל חנות ורוצה להתחיל למכור אונליין, או אפילו אם אתה בעל חנות לחומרי בניין שאינו עושה מסחר אלקטרוני. אתר מרשים ומעניין הוא דבר חיוני להצלחת החברה שלך.
בניית אתר לעסק

הנה קצת נתונים כדי להבין טוב יותר את החשיבות של בניית אתר לעסק שלך – מחקרים הראו כי 97 אחוז מהצרכנים מחפשים עסקים מקוונים (כלומר בעלי נוכחות אונליין) באופן מקוון, וכן כ 94 אחוזים מקוני B2B (Business to business) חוקרים קודם כל חברות מקוונות.

במילים אחרות, אם אין אתר אינטרנט לעסק שלך, מבחינת הצרכנים אתה כאילו לא קיים.

אבל אל דאגה, לא התכוונתי להלחיץ, עצם זה שאתה קורא את הכתבה הזו כבר אומר שאתה בכיוון הנכון 😉
בניית אתר לעסק שלך היא כבר לא משימה כזו קשה, במיוחד עם הכלים הרבים שיש ליצירת אתרים. וכמנהל אתרים שעבד על בנייה או שיווק של מאות אתרים לעסקים קטנים וגדולים, אני יודע מה נדרש כדי ליצור אתרים עסקיים מרשימים ומרתקים.

אז אם אתה מעוניין לבנות אתר חדש לעסק שלך או לשפץ את האתר הנוכחי שלך ולהפוך אותו לאפקטיבי יותר, הנה כמה עצות שבאמת שוות זהב:

1. בחר באיזו פלטפורמה לבנות את האתר שלך

חשוב לציין כי אין פלטפורמה אחת שמתאימה לכולם. יש מספר פלטפורמות טובות, אתה צריך להבין איזו מהן הכי מתאימה לאתר שלך ולהשתמש בה. לעסקים שונים יהיו צרכים שונים לגמרי – למשל עסק שמוכר מוצרים אונליין יצטרך חנות אינטרנטית, בעוד עורך דין יצטרך אתר תדמית ולא יותר מזה.

אז קצת על האפשרויות המומלצות:

WordPress וורדפרס היא אולי הפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם, בתחום בניית האתרים. יש לה קהילת תמיכה פעילה ורחבה ותוספים שימושיים רבים להרחבת הפונקציונליות של האתר שלך. וורדפרס היא גם חינמית ופשוטה יחסית להתקנה. מרבית מפתחי האתרים מכירים זאת ולכן לא קשה למצוא אדם או סוכנות שיכולים לעבוד על האתר שלך במידה ותצטרכו עזרה. בדרך כלל אני ממליץ לעסקים קטנים להשתמש בוורדפרס כדי ליצור את האתרים שלהם, בגלל הגמישות וההרחבה שלו.

Wix – היתרון העיקרי של Wix שזו פלטפורמה מאוד ידידותית למשתמש. היא מציעה בונה בשיטת גרור ושחרר – אתה יכול לגרור ולשחרר אלמנטים בחופשיות לכל מקום בדף, יש בה שלל אפשרויות עיצוב ומבחר ענק של תבניות מרהיבות. 

אם אתם צריכים אתר שהוא גם חנות אינטרנטית, תשקלו להשתמש בפלטפורמות הבאות:

 WooCommerce- אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות בעולם – היא יכולה להפוך את אתר הוורדפרס שלכם לחנות מקוונת. כמו וורדפרס, ישנם תוספים רבים זמינים, והיא מתחברת לוורדפרס, מה שהופך אותה לגמיש ביותר. ישנן תבניות רבות בחינם ופרמיום שנבנו מראש עבור WooCommerce. (ככלל, עדיף להשתמש בערכת פרימיום של מפתח מכובד מכיוון שהוא יציע אבטחה ותמיכה טובים יותר). אם אינך מתמצא בטכנולוגיה, סביר להניח שתצטרך מפתח וורדפרס שיעזור לך בזה. 

Shopify – היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני מבוססת ענן המאפשרת ליצור ולהתאים אישית חנות מקוונת ולנהל מוצרים, מלאי, תשלומים ומשלוח. היא לא הרחבה של וורדפרס כמו WooCommerce, אלא פלטפורמה עצמאית שמתארחת בשרת Shopify – כך שאם יש לך אתר ראשי, טכנית אתר הסחר האלקטרוני שלך יהיה נפרד מזה. אתה יכול לקשר לחשבון Shopify שלך מהאתר הרגיל שלך שנבנה עם WordPress, Drupal, Wix וכו', אלא אם כן באתר הראשי שלך יש תוסף לשילוב Shopify.

היתרון העיקרי של Shopify הוא שאינך זקוק למפתח בכדי להקים חנות, החיסרון הוא שאין לך שליטה או גמישות כמו בחנות שלך כמו עם WooCommerce.

2. תבנה אתר רספונסיבי – שמותאם לכל המכשירים (מחשב, טאבלט ומובייל)

נרצה או לא, נאהב את זה או לא, כל עולם הצרכנות השתנה לגמרי! המכשירים הסלולאריים הופכים מרכזיים יותר בחיינו והצרכנים מבלים בהם שעות על גבי שעות. 

והנה שוב קצת נתונים לסבר את האוזן (או את העין במקרה הזה), כבר בשנת 2016 דיווחה OuterBox כי יותר מ -62% מהקונים ביצעו רכישות באמצעות הטלפונים הסלולריים שלהם, והנתונים הסטטיסטיים לשנת 2016 מראים כי למעלה מ -90% מהקונים משתמשים בסמארטפונים שלהם גם בזמן שהם נמצאים בחנויות קמעונאיות לצורך השוואת מחירים ובדיקת ביקורות על מוצרים. יתר על כן, 40 אחוז מהצרכנים ילכו למתחרה אם יש להם חוויה גרועה עם אתר סלולרי.

אז אם אלו הנתונים ב2016, תתאר לעצמך מה קורה היום ב2020. כנראה ש90 אחוז מהכניסות לאתר שלך יהיו כניסות דרך המכשירים הסלולאריים. אם האתר שלך לא יהיה מותאם לסלולר, אתה פשוט תאבד המון המון לקוחות פוטנציאלים. אז אולי אחת העצות הכי חשובות שיש לי בשבילך, זה לבנות אתר רספונסיבי!

כמה עולה לבנות אתר וורדפרס

3. אתר שקל למצוא

אתה יכול להשקיע המון זמן וכסף ולבנות אתר מדהים, עם עיצוב מרשים ותוכן מעולה, ואפילו לדאוג שהוא יהיה מותאם למכשירים השונים, אבל כל ההשקעה הזו לא שווה כלום אם אף אחד לא ימצא אותו.

חשוב ביותר שהאתר שלך יהיה קל למציאה ברחבי הרשת. מה זה אומר? קודם כל, עלייך להשתמש בשם דומיין המתאר את העסק שלך או שהוא שם החברה שלך, ולא דומיין אקראי שאנשים לא יחפשו מלכתחילה. 

שנית, תשתמש במילות מפתח (קידום אורגני) שיאפשרו לצרכנים הזקוקים לשירותים או למוצר שלך, למצוא את האתר בגוגל.

ובנוסף – תקדם את האתר שלך גם בפלטפורמות אחרות, למשל בסושיאל מדיה.

מעוניין לקרוא עוד על פרסום בגוגל וברשתות החברתיות לחץ כאן.

4. פרטי יצירת קשר

אם העסק שלך תלוי בכך שאנשים יוכלו ליצור איתך קשר או להתקשר לצוות המכירות שלך, חשוב מאוד שתשים את המידע הזה במקום בו הם יכולים למצוא אותו בקלות. לעיתים קרובות, עסקים מפסידים לקוחות רק כי הם לא הצליחו להגיע אליהם.

פרטי יצירת הקשר שלך צריכים להיות גלויים, רצוי בראש עמוד הבית, כך שהמבקרים לא יצטרכו לחפש מספר טלפון או כתובת אם הם רוצים ליצור קשר עם העסק.

אם אתה משתמש במדיה חברתית כדי ליצור קשר עם לקוחות, הקפד לשים קישורים בכותרת העליונה או התחתונה, שם יהיה אפשר למצוא אותם בקלות.

5. צור ממשק משתמש קל, איכותי, מרשים ומרתק

בזמן בניית אתר לעסק חשוב לוודא שממשק האתר העסקי שלכם משאיר רושם חיובי שמניע לתוצאות. אתה יכול לעשות זאת על ידי יישום ההצעות הבאות:

  • השתמש בגרפיקה יפה ובגופנים קלים לקריאה.
  • ודא שהגרפיקה שלך דחוסה ומותאמת לטעינה מהירה. אם האתר שלך איטי, מנועי חיפוש כמו גוגל "יענישו" את הדירוג שלך.
  • חקור את המתחרים כדי לראות כיצד הם תכננו וביצעו אופטימיזציה לאתרים שלהם; ותיישם רכיבים דומים שיעבדו עבור אתר העסק שלך.
  • חקור את קהל היעד שלך כדי לראות מה הם רוצים מהאתר שלך והקל על ביצועו.
  • תכנן מערכת ניווט אינטואיטיבית המאפשרת למשתמשים להגיע לדפים הדרושים להם במהירות.
  • שלב קריאה לפעולות ברורות (במיוחד כפתורי "קנו עכשיו").

 

בוא נדבר על

הפרויקט שלך

[email protected] | 053-524-0892